2024-03-14, 10:06
Medlem
Stark-Senaps avatar
Såg senaste siffrorna i morse. Håller det i sig, och det gör det med de partiledare de har, kommet minst två av dessa tre puttefnaskpartier åka ut i nästa val. Spelar ingen roll hur mycket det bruna blocket mobiliserar.
Och utan mandat från dessa kommer äntligen denna bruna period i svensk politik äntligen vara över.
Citera
2024-03-14, 10:12
Bannlyst
Jag skulle aldrig rösta på ett blåst sliddjur som inte har på sin post att göra, en blåst liten fjortis som torskat för grovt förtal, festat på klubba när hon kritiserat rådande coronastestegi, vill dessutom att barn ska läsa kanonböcker utan att kunna nämna en själv

Jag orkar inte pissa på kukpartiet, men deras enda eftermäle är att dom ändrar skolbetygen var 4:e år, det är allt dom gör

Dom är inte liberala på droger, inte liberala på sexköp, inte liberala när det kommer till alkohol, ja, vad fan i helvete är dom liberalt inställda till?

Dom här partierna kan tillsammans med denna svaga regering dra åt helvete, ett av dom största politiska magplasken har vi nu bevittnar i svensk historia

Som grädde på moset har vi en kortväxt smurf som aldrig någonsin kan bli min statsminister, en statsminister ska inte vara 155cm och jogga i skogen iklädd yogapants
Citera
2024-03-14, 10:54
Medlem
Tradens avatar
Finns det fortfarande folk som är så upptagna av den politiska teatern att man till och med funderar på att stödrösta? lol

Ett tips TS: Du röstar varje dag så om du vill stödja "högern" kan du börja redan idag. Varför man skulle det vet jag inte men men..
Citera
2024-03-14, 11:02
Medlem
Ghastens avatar
Finns flera partier C, MP, KD och L som lika gärna kan åka ut. V har tyvärr hjärntvättat några procent fler så svårt få bort dem.
Citera
2024-03-14, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Du tycker alltså inte att hårdare straff, att polisen fått mer befogenheter och medlemskap i Nato är något i rätt riktning?

Citat:
Ursprungligen postat av Domas
Öhh? Tidöpartierna har presenterat en mängd med kriminalpolitiska åtgärder, det är garanterat bättre än vad sossarna hade åstadkommit vid det här laget. De hade ju ingen agenda alls, bara fortsätta i samma hjulspår.

Sen har det blivit förbättringar eller ska bli förbättringar i integrationen, biståndet går numera till återvandringsåtgärder och bensinpriset har sänkts. Inflationen sänks också därmed.

Har du verkligen missat allt detta och blivit lurad av dummedia?

Det smäller dag in och dag ut, folk blir skjutna varannan dag. Nej det här är inte vad jag röstat för.
Spelar ingen roll om det är sd, m, KD eller s som styr. Det blir inte bättre. Dock är s iaf ärliga. Högern lurade svenska folket och har sålt av viktiga sektorer till främmande makter. NEJ TACK
Citera
2024-03-14, 11:15
Medlem
Citat:
Ville bara säga det uppenbara med nu lite drygt 1,5 år kvar till val.

Både L och KD ligger under 4 % och kommer båda behöva stödröstas in om det vore val idag.

Vilka här tycker det är en bra idé?

Själv som röstande på SD i alla val jag kunnat hade kunnat tänka mig att stödrösta så att Tidöplanerna kan fortsätta arbeta utan avbrott för sosse och vänsterpolitik.

Att stödrösta i läget vi är i nu borde ses som en självklarhet av nationella såvidare de inte vill ha skandalmagda och vänsterhaveri i fyra år till.

Detta är verkligheten vi kommer få förhålla oss till när det blir val snart.
Nej jag tycker att stödröstande är skit oavsett vilket parti det stödröstas på.
Citera
2024-03-14, 11:18
Medlem
Molekyl3ns avatar
C och MP måste gallras bort
Citera
2024-03-14, 11:24
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ville bara säga det uppenbara med nu lite drygt 1,5 år kvar till val.

Både L och KD ligger under 4 % och kommer båda behöva stödröstas in om det vore val idag.

Vilka här tycker det är en bra idé?

Själv som röstande på SD i alla val jag kunnat hade kunnat tänka mig att stödrösta så att Tidöplanerna kan fortsätta arbeta utan avbrott för sosse och vänsterpolitik.

Att stödrösta i läget vi är i nu borde ses som en självklarhet av nationella såvidare de inte vill ha skandalmagda och vänsterhaveri i fyra år till.

Detta är verkligheten vi kommer få förhålla oss till när det blir val snart.

Är du dum i huvudet på riktigt?

Har vi inte haft den här diskussionsn vid förra valet. Vi behöver få bort skitpartier som motarbetar SD vid varje förhandling.

Varje vettig SD:are önskar att Tidöavtalet går i graven. Dags att ställa krav på riktigt den här gången. Men det kommer så klart aldrig att ske med borgarna.
Citera
2024-03-14, 11:36
Medlem
Onanikrems avatar
Kanske skulle kunna offra min röst på (KD) Trodde aldrig det kunde hända!
(L) Skulle jag inte rösta på ens under pistolhot, då de står för det mesta jag avskyr.

Sverige skulle bli ett bättre land om (C), (L) och miljömupparna hamnade under spärren för alltid!
Citera
2024-03-14, 11:37
Medlem
MittMalmoes avatar
Dags att stödrösta för Nyans... behövs en ordentlig opposition som representerar ganska många Svenskar
Citera
2024-03-14, 11:44
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Dags att stödrösta för Nyans... behövs en ordentlig opposition som representerar ganska många Svenskar
De där "svenskarna" du tänker på kommer aldrig kunna enas ens för ett år. Det är Kurder, turkar, shia, sunni, fan och hans moster. Längst ner av alla en massa negrer som ingen ens pratar med.. De där fortsätter ju bara sina krig, fast här på vår mark.

Jag brukar skratta åt eländet.. projecera kurdflaggor på turkarna! Etiopiska föreningar som skjuter på Eritreanska föreningar, eller om det är tvärt om..
Citera
2024-03-14, 11:48
Medlem
Storstark68s avatar
Låt M stödrösta, jag röstar på SD utan att bry mig om små fittpartier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in