2024-03-14, 08:30
Medlem
Hallå!
Finns det någon som har någon bra erfarenhet av någon s.k. fettförbrännings preparat (som man lagligt kan beställa)
Och måltidsersättning?

Vill bli av med mina 10 mammakilon . Jag har normalvikt, normalt bmi , men jag vill tillbaka till "min normalvikt".

Så ge mig ris och ros på vilka som funkar.
Jag har provat måltidsersättning från protein.se, slim hette den, kände att den inte riktigt gav de ja ville (bytte 2 mål/dag)
Kände mig svullen och sockersuget ökade markant!

Provat någon som heter burn som man blandar i en shaker även de ha väl gett noll effekt.
Citera
2024-03-14, 08:38
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milu8
Hallå!
Finns det någon som har någon bra erfarenhet av någon s.k. fettförbrännings preparat (som man lagligt kan beställa)
Och måltidsersättning?

Vill bli av med mina 10 mammakilon . Jag har normalvikt, normalt bmi , men jag vill tillbaka till "min normalvikt".

Jag har provat måltidsersättning från protein.se, slim hette den, kände att den inte riktigt gav de ja ville (bytte 2 mål/dag)

Provat någon som heter burn som man blandar i en shaker även de ha väl gett noll effekt.

Burn eneridrickan?
Citera
2024-03-14, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permaflox
Burn eneridrickan?

Fettförbränning i piller är bara försäljning. Du köper kaplsar med lite kryddextrakt. Krydda maten istället, samma sak.
Citera
2024-03-14, 08:41
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Fettförbränning i piller är bara försäljning. Du köper kaplsar med lite kryddextrakt. Krydda maten istället, samma sak.

Fan, hade hopp om att någon hittat Burn (energidrickan) till försäljning i Sverige!
Citera
2024-03-14, 08:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Milu8
Hallå!
Och måltidsersättning?

Det finns inga genvägar!
Börja att laga mat från grunden så kommer du att bli smalare.
Och en bra idé att dina barn får lära sig att äta vanlig mat, dom kommer ju också bli tjocka annars
Citera
2024-03-14, 10:00
Bannlyst
En thicc liten milf är väl trevligt!

Kaloriunderskott och promenader är väldigt bra om man vill ner i vikt, kör en lång på morgonen och komplettera med en på kvällen

Kaloriunderskott och promenader, börja nu så är du hemma till Kristi flygare
Citera
2024-03-14, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det finns inga genvägar!
Börja att laga mat från grunden så kommer du att bli smalare.
Och en bra idé att dina barn får lära sig att äta vanlig mat, dom kommer ju också bli tjocka annars

Inte riktigt sant det där, jag äter enbart mat lagad av mig från grunden och jag blir fan inte av med dom sista 7 envisa kilo som verkar vara besatta av mig!
Citera
2024-03-14, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Level100s
Inte riktigt sant det där, jag äter enbart mat lagad av mig från grunden och jag blir fan inte av med dom sista 7 envisa kilo som verkar vara besatta av mig!

Äter du rena köttprodukter? Falukorv och fiskpinnar räknas inte
Och givetvis så får du begränsa glufsandet och alkoholintag till 1ggn i veckan
Citera
2024-03-14, 13:03
Medlem
Citat:
Äter du rena köttprodukter? Falukorv och fiskpinnar räknas inte
Och givetvis så får du begränsa glufsandet och alkoholintag till 1ggn i veckan

Hatar falukorv och skulle aldrig få för mig att äta fiskpinnar *blä*
Äter halva tallriken med grönsaker och halva tallriken är mat.
Alkohol händer sällan, så...
Citera
2024-03-14, 13:10
Avslutad
Citat:
Hatar falukorv och skulle aldrig få för mig att äta fiskpinnar *blä*
Äter halva tallriken med grönsaker och halva tallriken är mat.
Alkohol händer sällan, så...

Då gör du något annat fel som du inte inser.
Att som man inte gå ner i vikt med en ”bra” kosthållning är i stort sätt omöjligt
Du får vara ärlig mot dig själv och titta på de andra måltiderna
Citera
2024-03-14, 13:21
Medlem
Citat:
Då gör du något annat fel som du inte inser.
Att som man inte gå ner i vikt med en ”bra” kosthållning är i stort sätt omöjligt
Du får vara ärlig mot dig själv och titta på de andra måltiderna

Jag är väldigt ärlig mot mig själv, men äggvitor och knäcke till frukost och kyckling eller räksallad till lunch....
Så, nej, att äta rätt funkar inte för alla helt enkelt om man ser det rent viktminskningsmässigt.
Citera
2024-03-14, 13:25
Avslutad
Citat:
Jag är väldigt ärlig mot mig själv, men äggvitor och knäcke till frukost och kyckling eller räksallad till lunch....
Så, nej, att äta rätt funkar inte för alla helt enkelt om man ser det rent viktminskningsmässigt.

Jo det gör det!
Annars är du otroligt unik och har någon fysisk defekt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in