2024-03-13, 17:11
Medlem
Kommunikation. 🤷🏼‍♂️
Citera
2024-03-13, 19:31
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekollllon
Tack för tipsen! Vad tycker om folk som säger att man ska onanera innan sexet för att inte komma snabbt? Har de rätt?

Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Skulle tro att det är en bra ide här, annars finns risken att utlösningen kommer i samband med att trosorna åker av

Lycka till

Det där är en myt. TS är 20 år och har därför runkat mycket i sex-sju år, vilket gjort att han vant kuken vid ett hårt grepp. Det gör att en mjuk vagina inte kommer kännas samma sak som den stimulering han är van vid.

Edit: (FB) Känner inget vid sex.
Senast redigerad av JohanSverkersson 2024-03-13 kl. 19:34.
Citera
2024-03-13, 20:19
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det där är en myt. TS är 20 år och har därför runkat mycket i sex-sju år, vilket gjort att han vant kuken vid ett hårt grepp. Det gör att en mjuk vagina inte kommer kännas samma sak som den stimulering han är van vid.

Edit: (FB) Känner inget vid sex.
Men suck
#Johan86
Är ju ett klappmongo/troll
Senaste aktivitet: 2011-10-31

Handlar inte om TS har "runkat mycket i sex-sju år"
Utan när han får se en fitta för första gången.
Citera
2024-03-13, 20:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Men suck
#Johan86
Är ju ett klappmongo/troll
Senaste aktivitet: 2011-10-31

Handlar inte om TS har "runkat mycket i sex-sju år"
Utan när han får se en fitta för första gången.

TS har sannolikt sett fittor på bild.

Du är kvinna va?
Citera
2024-03-13, 20:44
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
TS har sannolikt sett fittor på bild.

Du är kvinna va?
Jösses
Du har Asperger / Autism / Cerebral pares + några till va???
Sett fittor på bild, gissar att det är där du är i ditt försök att någon gång få se en fitta på riktigt.
Du kan vara ett bra stöd till TS, då ni är i samma situation.

Klappmongo*3
Citera
2024-03-13, 20:47
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jösses
Du har Asperger / Autism / Cerebral pares + några till va???
Sett fittor på bild, gissar att det är där du är i ditt försök att någon gång få se en fitta på riktigt.
Du kan vara ett bra stöd till TS, då ni är i samma situation.

Klappmongo*3

Du, när jag sa "fitta på bild" så är det för att jag driver med dig och ditt dumma påstående att män får utlösning bara de är i närheten av en fitta. Har inte hänt mig eller någon kompis.

Du är kvinna som inte vet hur män fungerar.
Citera
2024-03-13, 20:57
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Du, när jag sa "fitta på bild" så är det för att jag driver med dig och ditt dumma påstående att män får utlösning bara de är i närheten av en fitta. Har inte hänt mig eller någon kompis.

Du är kvinna som inte vet hur män fungerar.
TS är oskuld, ja det finns en risk att det kommer att gå riktigt snabbt för TS när han får se en fitta på riktigt med egna ögon på riktigt nära håll.
Om TS runkar regelbundet, så finns det en risk att, trots detta runkande , att han kommer att spruta hej vilt, när han för första gången ser en fitta i verkligheten.
Ungefär så , och då kan man som en liten säkerhetsåtgärd, dra ett runk, precis innan man ser en fitta för första gången, ok ja, det gick bra för mig , första gången, men för TS är jag lite orolig
Typ så
Citera
2024-03-13, 21:00
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
TS är oskuld, ja det finns en risk att det kommer att gå riktigt snabbt för TS när han får se en fitta på riktigt med egna ögon på riktigt nära håll.
Om TS runkar regelbundet, så finns det en risk att, trots detta runkande , att han kommer att spruta hej vilt, när han för första gången ser en fitta i verkligheten.
Ungefär så , och då kan man som en liten säkerhetsåtgärd, dra ett runk, precis innan man ser en fitta för första gången, ok ja, det gick bra för mig , första gången, men för TS är jag lite orolig
Typ så

Talar du av egen erfarenhet?

Det finns en lika stor risk att han inte kan komma alls eftersom han blir så spänd.

Vi vet inget alls om vad som kommer hända TS, jag kan därför inga tips ge, det för övrigt lite märkligt att starta en sån här tråd, sex är inte raketforskning direkt, för kvinnliga oskulder finns det ju däremot rädsla för att det ska göra ont att ha samlag.

Jag ser fram emot att höra TS berättelse om hur det gick sen.
Citera
2024-03-13, 21:04
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Talar du av egen erfarenhet?.
No, som jag skrev, så gick det bra för mig första gången.

Citat:
Jag ser fram emot att höra TS berättelse om hur det gick sen.
Yes, då är vi två om detta
Citera
2024-03-13, 21:08
Medlem
Citat:
No, som jag skrev, så gick det bra för mig första gången.

Yes, då är vi två om detta

Tre! Detta är spännande ju!
Citera
2024-03-13, 21:12
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekollllon
Hej!

Jag har träffat en tjej och jag vet att hon har legat ett antal gånger och inte är helt färsk när det kommer till sex. Däremot är jag en oskuld 20 åring som ska ha sex inom kort.
.
Glöm inte att uppdatera oss, många som vill ha lite nyheter, kanske till helgen
Lycka till
Citera
2024-03-13, 21:14
Medlem
Ah, oskulden, minns att man var nervös, taggad, och saknade en känsla för när man skulle ta steget haha.

Misströsta ej. Finns ingen anledning att vara nervös. Bättre att vara ärlig och säga att du är nervös, hon kanske är det också och känner lättnad när du säger det.

Med tanke på att du vet att hon legat en del så känns det nästan som hon har en aning om att du är oskuld. Vissa tjejer har ”ick” på killar som är oskuld, men tror ärligt talat inte att hon bryr sig, kanske till och med går igång lite på det. Om hon frågar så var bara ärlig fan, ärlighet gör dig mindre nervös och det är det bästa för er båda, hellre en oskuld som i alla fall får upp kuken.

Ok lite TL;DR tips:

• Känn av stämningen. Dra ut på fika eller vad ni tänkt er. Bjud hem eller fråga om hon vill ha sällskap hem.
•När det väl är dags att kolla typ Notting Hill på Netflix eller nå skit, kolla lite halvslött en stund men fortsätt snacka och dra lite skämt om henne, du kommer säkert på något som hon kan relatera till sin film. Om du kan få henne att skratta så är det halva inne brorsan.
• Sitt inte och kolla klart filmjäveln. Mys förfan, därför hon är där. Känns det stelt att börja röra så fråga om ni ska sätta er lite skönare, om hon vill ha en filt, massage eller whatever. Håll händerna om hennes midja, lite på låret eller nåt annat som passar. Gör det självsäkert, hon säger till om du gör nåt fel.
• Hitta nåt bra tillfälle att ge henne en nice kyss. Mjuka läppar gillar de, inte putmun. Känn av om hon gillar vanilla eller vill ha lite tunga å lite flörtande med tänderna.
• Efter lite hånglande i en trång soffa är lika bra att bara dra till sängen. Klä av henne, var intresserad av henne. BHn får du av lätt, det är bara ett spänna som du viker lite och trycker ihop. Finns väl samma koncept på campingutrustning eller vilken annan manlig skit som helst.
• Gå för lite kyssar, undersök brösten, börja smeka henne innanför trosorna. Gå inte vidare alltför långsamt så hon tröttnar. Pulla henne, försök att hitta klitoris, fråga om det är skönt, kommunicera med henne! Hon vill ha det skönt, inte bespara dig på ditt ego för att du inte vågar fråga. När du känner att hon är våt, stoppa in ett finger, eller kanske två sen. Gärna lite böjd uppåt (vid missionärställning).
• Viss henne din saftiga Flashbackdase. Om du är nervös och inte får upp den (försöker inte jinxa nåt, bara tips utifall) så bara tänk på nåt hon gör dig vrålkåt, hur du ska trycka in den i henne och spruta satsen i hennes fiffi.
• OBS. Fråga om kondom. Jag skulle fan inte riskera sjukdomar på första ligget. Säger hon ”nejjj fyfan vad oskön, du sabbar stämningen” så ökar risken för könsherpes med 300%. Upp till dig mannen.
• Missionären, doggy, och den man ligger på sidan i sängen och kör ish doggy är bra för noobs.

Ok längsta jävla TL;DR du kanske läst men SISTA TIPSET! Är att HA KUL!!! Tänk inte på ”nu jävlar ska jag få ligga!!”, utan tänk ”förjävla underbart att få vara med denna härliga tjej och få skratta tillsammans ikväll!”. Det blir roligare för dig, du blir mer avslappnad, samt att tjejer, likt vithajar, kan lukta till sig dina intentioner om du enbart är ute efter att ligga.

Ok step by step ett noobligg, i framtiden går det jävligt mycket snabbare med rutin samt att äldre inte har tid för att vara nervös haha. Och du, snacka inte för mycket om dig själv och eventuella nördhobbies. Prata om nåt hon kan relatera till, och sen låter du henne prata om fina minnen etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in