Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-03-12, 15:26
Medlem
Haft min Huawei i 5år, den funkar bara fint, batteriet är bra och mobilen är inte seg. Inga märken (haft ett rejält skal på.

Däremot vet jag att den lär ju inte leva hur länge som helst, så vad finns det för android-telefoner nu för tiden som inte har batterier som suger röv efter 2år, har eftermarknadsskal som heter duga och är vatten/dammtåliga. Haft Sony och Samsung tidigare, men dom blir ju sega efter 1år och batterierna är ju sopslut ungefär samtidigt.
Citera
2024-03-12, 15:48
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Haft min Huawei i 5år, den funkar bara fint, batteriet är bra och mobilen är inte seg. Inga märken (haft ett rejält skal på.

Däremot vet jag att den lär ju inte leva hur länge som helst, så vad finns det för android-telefoner nu för tiden som inte har batterier som suger röv efter 2år, har eftermarknadsskal som heter duga och är vatten/dammtåliga. Haft Sony och Samsung tidigare, men dom blir ju sega efter 1år och batterierna är ju sopslut ungefär samtidigt.

One plus mobilerna är bra.
Citera
2024-03-12, 15:53
Medlem
Xiaomi
Citera
2024-03-12, 16:12
Medlem
Pixel
Citera
2024-03-12, 16:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Xiaomi
Gäller att kolla processorn, en Xiaomi redmi9 tex är riktigt usel.
Citera
2024-03-13, 02:37
Medlem
Inkommers avatar
Det finns tyvärr inga telefoner som är lika bra som Huawei. Närmast är väl Samsung men deras senaste telefoner är osköna och fula.
Citera
2024-03-13, 04:39
Medlem
Xiaomi är rätt grymma.
Citera
2024-04-01, 06:17
Medlem
Har också haft en huawei i 5år, en p30 pro. Riktig nöjd med den och den håller fortfarande.

Jag fotar mycket och vill endast uppdatera pga kameran för att få bättre bilder. Allt annat på den fungerar utmärkt så är också lite velig på om det är värt att uppgradera eller inte..

har undersökt mycket och kommit fram till Samsung s24ultra, xiaomi 14 ultra eller Vivo x100pro. Dock lutar jag mycket åt Samsung pga att de ger 7års uppdateringar.

Har någon erfarenhet om Samsung? hur bra håller de med batteriet och snabbhet osv? är de lika bra som Huawei?
Citera
2024-04-01, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kadavra-avada
Har också haft en huawei i 5år, en p30 pro. Riktig nöjd med den och den håller fortfarande.

Jag fotar mycket och vill endast uppdatera pga kameran för att få bättre bilder. Allt annat på den fungerar utmärkt så är också lite velig på om det är värt att uppgradera eller inte..

har undersökt mycket och kommit fram till Samsung s24ultra, xiaomi 14 ultra eller Vivo x100pro. Dock lutar jag mycket åt Samsung pga att de ger 7års uppdateringar.

Har någon erfarenhet om Samsung? hur bra håller de med batteriet och snabbhet osv? är de lika bra som Huawei?
Har en billig Samsung A54 5G 256gb och en S20+ Man känner ju på S20+ att det är en premiumtelefon. A54 är rapp och snabb och en bra mobil för sitt pris, jag är nöjd med den.
Citera
2024-09-05, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Pixel
Vilken har du? Har börjat kika mot en 14. Något negativt?
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
Xiaomi är rätt grymma.
Samma fråga, vilken har du? Något negativt?
Citera
2024-09-05, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kadavra-avada

Blev det ny telefon? Jag kollar också mellan xiamo 14 och Samsung 24.
Citera
2024-09-05, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Vilken har du? Har börjat kika mot en 14. Något negativt?

Samma fråga, vilken har du? Något negativt?
Har Xiaomi 13T pro, kan inte säga något negativt, selfie kameran kunde varit bättre.
120w. ladding laddar fullt på 20minuter. perfekt när man glömt ladda nalle under natten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in