Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-01, 16:36
  #421
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skribenten86
Ingen som tycker det är konstigt att deras nya erotiska novellsläpp inte blir kommenterade? Förut översvämmades de av kommentarer, förmodligen från låtsaskonton.. Nu, ingenting.
Förlaget bröt ju mot nån sorts regel. Det var därför dom blev avstängda för utredning. Vilken regel, vill Storytel inte uttala sig om.

Att man nu har ändrat reglerna så att enbart betalande kunder kan betygsätta böcker, kan vara ett lustigt sammanträffande. Eller inte.

Skit samma. Livet går vidare. Men det finns inga bevis för att dom skulle ha saboterat för andra författare iallafall.
Citera
2024-05-01, 18:19
  #422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Förlaget bröt ju mot nån sorts regel. Det var därför dom blev avstängda för utredning. Vilken regel, vill Storytel inte uttala sig om.

Att man nu har ändrat reglerna så att enbart betalande kunder kan betygsätta böcker, kan vara ett lustigt sammanträffande. Eller inte.

Skit samma. Livet går vidare. Men det finns inga bevis för att dom skulle ha saboterat för andra författare iallafall.

Håller helt med dig vad gäller det sista stycket. Storytel konfirmerade ju själva att de INTE ens utredde möjligt sabotage. Case closed. Däremot den där Ansons beteende är så jäkla märkligt. Hejade först på honom och kände sympati tills det kom fram hur han långt innan påstått sabotage fört en bisarr häxjakt på AL bara för att de inte var tillräckligt framgångsrika för att få vara med i en podd (enligt hans eget tycke)

Så märkligt sätt han drevat på helt utan respekt för vad hans ord och utpekande kan leda till för konsekvenser. Och framför allt hur han i slutet backade och hänvisade att hela hans utpekande byggde på hörsägen och inte bevis som han först gjort gällande.
__________________
Senast redigerad av Vargavinter23 2024-05-01 kl. 18:25.
Citera
2024-05-11, 17:04
  #423
Medlem
Wait, what? Kanske jag som är sist på bollen men erkände inte Al att en PR-kupp gått snett?

Från instagram:
"Höga ambitioner och stora satsningar har gjort oss sårbara för bakslag inom PR och ekonomi..."
Citera
2024-05-12, 11:40
  #424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorSkomakeri
Wait, what? Kanske jag som är sist på bollen men erkände inte Al att en PR-kupp gått snett?

Från instagram:
"Höga ambitioner och stora satsningar har gjort oss sårbara för bakslag inom PR och ekonomi..."

Så tolkar jag inte orden.
Den med störst bakslag inom PR måste va den där Anson som fick allas sympatier som utsatt offer (inklusive mina) och var med i tv4, Aftonbladet, Expressen och nu avslöjats ha aktivt saboterat för AL pga svartsjuka och försökt cancla långt innan härvan. Vad jag hört är han en synnerligen kontroversiell figur i alla dess sammanhang.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback