ja för tusan älskar å se min tjej vippa klitoris

hon tittar på mej ifall jag vill posea lite pörrigt åt henne annars kan jag hålla upp en laptop med mina runkåsprut videos på repeat ifall det hon vill se just därå då eller nåt annat
hennes approach är litemer "börja hårt å vildsint plus klämma åt hela paketet som en massageboll sedan mer långsamt å metodiskt frammot slut orgasmien" hon fingrar sig aldrig i hålet, däremot gillar hon ifall jag gör det med finger eller.... hehehhe med kuuuuuken men då är man ju egentligen igång med regelrätt knull fast det kan ju också va att bara stoppa in kuken å pulsera lite med musklerna så det darrrar lite gött åt na som extra mini-nöje
jag brukar peta med fingrana på hennes innerläppar väldigt försiktit medans hon fingrar klitisen, ju lättare jag kommer åt det som sticker ut desto gladare blir hon mot slut spurten
det har tagit ett tag å lära om då mitt ex va tvärtom å krävde värsta propeller fingrarna samtidit som man fingrade fort som en rännande gasell in å uti hålet
nya tjejen är dock mer sexig överlag å skönt å slippa arbeta ihjäl sig för å få klart