2024-03-09, 19:45
Medlem
Varje gång jag porrsurfar och ska leta något klipp så fastnar jag för när tjejer onanerar. Spelar nästan ingen roll, men allt brukar landa i det till slut. Blir också otroligt tänd av att se andra tjejer onanera, och även bara att VETA att de gör det. Googlar t ex på kändisar som nån gång sagt att de gör det, eller kan bli rejält tänd när kvinnliga vänner erkänner att de gör det. Jag vill liksom veta allt om det.. Vet inte om det kallas nån fetisch eller vad det är, men sjukt tändande med tjejer som tillfredställer sig själv, på alla sätt och när som helst

Någon annan som känner lika? Kanske nån tjej som älskar att onanera eller känner lika? Är det här en grej för killar bara eller finns det tjejer som FAKTISKT tänder på att se killar runka också..?
Citera
2024-03-09, 20:08
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Visst, om de hettar till det med butt plugs och grejer tänds allt en lampa inom mig. Men ett klassiskt musscrollande? Nja, du tjejen. Det krävs allt mer för att fånga min uppmärksamhet.
Citera
2024-03-09, 20:57
Bannlyst
En ”girl next door” som intar en skön position på soffan efter en lång dag och först börjar gnida utanpå för att att successivt jobba av sig kläderna och börja plinga på joddelknappen är för jävla trevligt!

10/10 på fap listan
Citera
2024-03-09, 21:53
Avslutad
Utgående rubrik: Onani

/VitKalla
Citera
2024-03-09, 23:51
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jooonas99
Varje gång jag porrsurfar och ska leta något klipp så fastnar jag för när tjejer onanerar. Spelar nästan ingen roll, men allt brukar landa i det till slut. Blir också otroligt tänd av att se andra tjejer onanera, och även bara att VETA att de gör det. Googlar t ex på kändisar som nån gång sagt att de gör det, eller kan bli rejält tänd när kvinnliga vänner erkänner att de gör det. Jag vill liksom veta allt om det.. Vet inte om det kallas nån fetisch eller vad det är, men sjukt tändande med tjejer som tillfredställer sig själv, på alla sätt och när som helst

Någon annan som känner lika? Kanske nån tjej som älskar att onanera eller känner lika? Är det här en grej för killar bara eller finns det tjejer som FAKTISKT tänder på att se killar runka också..?

Det är sexigt, finns tjejer som tänder på när killar runkar också.
Citera
2024-03-09, 23:55
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jooonas99

Möjligen om det är deras pojkvän/make. Inte annars. Jag minns ett klipp från Fråga Olle för många år sedan där det var ett gäng kvinnor som hyrde en tjockis som skulle runka och spruta på golvet framför dem på deras fest, men det var bara för att de skrattade åt det, de ville ha en freak-show alltså.
Citera
2024-03-10, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Möjligen om det är deras pojkvän/make. Inte annars. Jag minns ett klipp från Fråga Olle för många år sedan där det var ett gäng kvinnor som hyrde en tjockis som skulle runka och spruta på golvet framför dem på deras fest, men det var bara för att de skrattade åt det, de ville ha en freak-show alltså.

Vet inte hur vanligt förekommande det är att tjejer går igång på killens njutning men nog finns det.
Behöver inte vara pojkvän eller make men det är viktigt att det hörs att det är genuint läte och inte överdrivet bara för att han spelar in. Och att jag inte finner mannen oattraktiv, det måste finnas något som jag gillar med hans utseende för att det ska fungera för min del.
Rätt hett att se ett klipp där en man runkar eller använder någon form av sexleksak för att tillfredsställa sig själv, men det behöver höras att han har det skönt då det är ljudet som är mest tändande.

I fallet med tjejernas fest så skulle nog även jag ha skrattat, dels för att jag inte är ensam och dels för att det kanske inte var den typ av man som jag finner attraktiv.
Tittar nu och då på klipp med en man som tillfredsställer sig själv just för att höra hans ljud och njutning och en tyst man eller ett klipp utan ljud ger i princip noll.
Citera
2024-03-10, 15:09
Medlem
bellusorcas avatar
Känns rätt normalt?
Hade en pojkvän som tyckte om att se när jag onanerande. Och han gjorde det samtidigt, då gick jag igång på situationen. Men hade nog inte gått igång på t.ex. ett klipp där random man sitter och runkar.
Citera
2024-03-11, 10:35
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Jag kan också låsa på det. Det behöver inte vara några närbilder. Det är nästan ännu hetare när det sker under täcket, och man bara hör tjejens andning och ser hennes ansiktsuttryck.

Hade en kvinnlig vän när jag var yngre, som lät mig vara med några gånger när hon onanerade. Det är nog fortfarande det mest upphetsande jag varit med om.
Citera
2024-03-12, 07:33
Medlem
ja för tusan älskar å se min tjej vippa klitoris hon tittar på mej ifall jag vill posea lite pörrigt åt henne annars kan jag hålla upp en laptop med mina runkåsprut videos på repeat ifall det hon vill se just därå då eller nåt annat

hennes approach är litemer "börja hårt å vildsint plus klämma åt hela paketet som en massageboll sedan mer långsamt å metodiskt frammot slut orgasmien" hon fingrar sig aldrig i hålet, däremot gillar hon ifall jag gör det med finger eller.... hehehhe med kuuuuuken men då är man ju egentligen igång med regelrätt knull fast det kan ju också va att bara stoppa in kuken å pulsera lite med musklerna så det darrrar lite gött åt na som extra mini-nöje

jag brukar peta med fingrana på hennes innerläppar väldigt försiktit medans hon fingrar klitisen, ju lättare jag kommer åt det som sticker ut desto gladare blir hon mot slut spurten

det har tagit ett tag å lära om då mitt ex va tvärtom å krävde värsta propeller fingrarna samtidit som man fingrade fort som en rännande gasell in å uti hålet

nya tjejen är dock mer sexig överlag å skönt å slippa arbeta ihjäl sig för å få klart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in