2024-03-07, 18:53
Medlem
Som rubriker lyder! Varför är i princip alla nyanlända ukrainska flyktingar så hooked och besatta av killar från Mellanöstern eller Afrika? Är det för att dessa killar är exotiska i deras länder och att dom tycker det är spännande?
Citera
2024-03-07, 18:55
Medlem
991ESSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Som rubriker lyder! Varför är i princip alla nyanlända ukrainska flyktingar så hooked och besatta av killar från Mellanöstern eller Afrika? Är det för att dessa killar är exotiska i deras länder och att dom tycker det är spännande?

De ska väl ha något vettigt att göra medans deras män går i köttkvarnen. Tänk vad mycket de måste tänka på sina män..
Senast redigerad av 991ESS 2024-03-07 kl. 18:57.
Citera
2024-03-07, 18:55
Avstängd
Var har du fått den uppgiften ifrån?
Citera
2024-03-07, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Var har du fått den uppgiften ifrån?
Har ingen statistik men räcker ju med att åka ut till valfri förort i någon av våra storstäder så ser du fenomenet överallt.
Citera
2024-03-07, 19:13
Avstängd
Citat:
Har ingen statistik men räcker ju med att åka ut till valfri förort i någon av våra storstäder så ser du fenomenet överallt.

Hur vet du att dom är från Urkaina? Och de flesta kvinnor som ankommit har inte hamnat i en förort, som du skriver. De boenden som dom hänvisats till ligger centralt.
Citera
2024-03-07, 19:25
Medlem
Citat:
Hur vet du att dom är från Urkaina? Och de flesta kvinnor som ankommit har inte hamnat i en förort, som du skriver. De boenden som dom hänvisats till ligger centralt.

Därför att jag känner igen det ukrainska språket. Det bor mängder med ukrainska flyktingar i våra förorter. Vad får du det ifrån, att alla skulle bo centralt? Jag vet att många mörkhyade killar åker till Kiev för att tjejerna där älskar mörka män. Tyvärr har många blivit misshandlade av ukrainska rasister som aktivt letar upp dessa killar. Ska tilläggas att det inte bara förekommer i Ukraina utan även Ryssland och många andra ex-sovjetiska länder. Googla det så får du se själv.
Citera
2024-03-07, 19:41
Avstängd
Citat:
Därför att jag känner igen det ukrainska språket. Det bor mängder med ukrainska flyktingar i våra förorter. Vad får du det ifrån, att alla skulle bo centralt? Jag vet att många mörkhyade killar åker till Kiev för att tjejerna där älskar mörka män. Tyvärr har många blivit misshandlade av ukrainska rasister som aktivt letar upp dessa killar. Ska tilläggas att det inte bara förekommer i Ukraina utan även Ryssland och många andra ex-sovjetiska länder. Googla det så får du se själv.

Frågan är väl vad man ska googla på. Fakenews är inget jag sysslar med. I Malmö bor alla ankommande ukrainskor centralt, ingen förort, och dom hyser generellt mer kärlek till sina män i Urkaina än till män från mellanöstern eller afrika.
Citera
2024-03-07, 20:11
Medlem
Citat:
Frågan är väl vad man ska googla på. Fakenews är inget jag sysslar med. I Malmö bor alla ankommande ukrainskor centralt, ingen förort, och dom hyser generellt mer kärlek till sina män i Urkaina än till män från mellanöstern eller afrika.

Jag förutsätter att jag inte behöver lära dig att googla. Börja tex med Wikipedia som har en hel sida om ämnet. Är du på riktigt? Bor alla ukrainska flyktingar på fina centrala adresser i Malmö? Haha.. ni kan gärna få ta emot fler från Sthlm i så fall.
Citera
2024-03-07, 20:19
Medlem
Citat:

Det är ökänt att ukrainska kvinnor gillar svart penis. Ukrainska barnhem är sedan decennier tillbaka överfulla av mulattbarn som ukrainska kvinnor har övergivit efter sexuella äventyr med afrikaner i landet. Hela Ukraina är som en smutsig bordell hela världen åker och tömmer pungen i. https://afroeurope.blogspot.com/2011/12/video-bi-racial-children-in-ukraine.html
Citera
2024-03-07, 20:27
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Det är ökänt att ukrainska kvinnor gillar svart penis. Ukrainska barnhem är sedan decennier tillbaka överfulla av mulattbarn som ukrainska kvinnor har övergivit efter sexuella äventyr med afrikaner i landet. Hela Ukraina är som en smutsig bordell hela världen åker och tömmer pungen i. https://afroeurope.blogspot.com/2011/12/video-bi-racial-children-in-ukraine.html
Haha, är detta beviset för att Ukrainska kvinnor vill ha svarta män!? Hur dumma inlägg får skivas här?
Citera
2024-03-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Haha, är detta beviset för att Ukrainska kvinnor vill ha svarta män!? Hur dumma inlägg får skivas här?

Ja det är ett starkt bevis av många andra bevis. Inte ens svenska slampor som rullar med N*eger Joe i sänghalmen, knullar lika mycket som ukrainskor gör med dessa svarta män, som de knullar fram avkommor med som man bara dumpar av på något sunkigt skithem i Ukraina någonstans. Fy fan vilket skitland och skitfolk. Ukrainska kvinnor är ju kända över hela världen. Vem har inte knullat en ukrainska lixom? Landet exporterar kvinnor över hela världen. Varenda ful svenska betahane i Sverige och bland SD-män har skaffat sig en sån här klamydiahora från Ukraina.
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2024-03-07 kl. 20:32.
Citera
2024-03-07, 21:18
Medlem
Inhale82s avatar
Finns typ inga Ukrainska kvinnor i Sverige.
De vill inte ens hit eftersom den internationella bilden av Sverige är att det är fullt med kåta våldtäktsmän från mellanöstern.
Det finns mycket bättre alternativ för Ukrainska flyktingar, speciellt kvinnor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in