Pinsamt att de (Kristersson och kronprinsessan) stod och sjöng med när de spelade Du gamla du fria. Hade överhuvudtaget räckt med NATO-hymnen samt upp med flaggan - och värdig tystnad.
En historisk flagghissning.
En historisk dag för Sverige.
Vi intar vår plats bland övriga nordiska brödrafolk samt bland alla andra tongivande västerländska europeiska demokratier.
Gangsterregimen Putin är vår gemensamma fiende,en fiende som skall och kommer att besegras.
Stoltenberg levererar, kronprinsessan ser statsmannalik ut och brundvärgen står och eyeballar Stoltenberg istället för att vara lite representativ.
EDIT: Brundvärgen har en snorkråka i vänster borre, eller är det koks måhända? Hur fan kan man inte hålla koll på snoken innan man gör detta för i helvete...
Ställer mig försiktigt positiv till inträde i Nato, men herregud, är det bara jag som verkligen skämdes byxorna av mig i Bidens tal när han välkomnade Sverige till Nato, och man ser Kristersson ställa sig upp och frambringa det bredaste barnsligaste psykopat-leende man kan tänka sig. Så jävla ovärdigt. Ej statsmannamässigt. Tror precis noll personer i den globala politiska scenen hyser någon som helst respekt gentemot honom. Moderater, hur kunde ni låta detta ske?!