2024-03-07, 13:47
Medlem
Dziwnes avatar
Mongoloid spekulerar:
(FB) Svenska tjejer ser väldigt vackra ut, är det för att dom är nordgermaner?
Citera
2024-03-07, 14:18
Medlem
BewilderedHulders avatar
Min lappska mormor var en 10. Finnblod.
Lyllo min morfar som fick en Greta Garbo-lookalike.
Citera
2024-03-07, 15:41
Medlem
Ja, vi har nog snyggaste tjejerna i världen.
Citera
2024-03-07, 15:55
Medlem
Det är en fråga om smak helt enkelt.
Folk tenderar till att gilla det exotiska.

Jag svensk men bor i Afrika. Här är kvinnorna betydligt vackrare än svenska bimbos men det är nog för att jag är van vid svenska blondiner och accepterar den korkade sidan av dem.

Omvänt så gillar de lokala kriol-tjejerna mina gröna ögon och mitt blonda hår.
Man vill ha en genetisk skillnad helt enkelt.

Det visar att evolutionen vill ha en bra mix av gener.
Citera
2024-03-07, 16:07
Vi svenskar har bättre gener helt enkelt än det inavlade patrasket
Citera
2024-03-07, 16:08
Citat:
Ursprungligen postat av CV-Senior
Det är en fråga om smak helt enkelt.
Folk tenderar till att gilla det exotiska.

Jag svensk men bor i Afrika. Här är kvinnorna betydligt vackrare än svenska bimbos men det är nog för att jag är van vid svenska blondiner och accepterar den korkade sidan av dem.

Omvänt så gillar de lokala kriol-tjejerna mina gröna ögon och mitt blonda hår.
Man vill ha en genetisk skillnad helt enkelt.

Det visar att evolutionen vill ha en bra mix av gener.
Så märkligt för mig veterligen är svenska kvinnor mer utbildade än negrerna men stanna du i negerland och avla lite blandraser.
Citera
2024-03-07, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
I första hand, så handlar det ju om vem man väljer att avla med. Genetiken handlar ju i första hand om att välja med gott omdöme, så ja vi har väl varit bättre på det med andra ord.
Många invandrartjejer är ju inpackade som kåldolmar och får först lindas upp till brölloppsnatten, så då blir det ju bara till att gilla läget. De där som dessutom har burka är ju ännu mer som att köpa grisen i säcken.
Väldigt pricksäkert, hahahaha

.
Citera
2024-03-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Det beror ju på, alla svenska tjejer är inte snygga. Det finns snyggare utlänningar.
Så du gillar män också? Med tanke på hur håriga invandrar tjejer är och har slöja och all skit som verkar du gilla.
Citera
2024-03-07, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Min lappska mormor var en 10. Finnblod.
Lyllo min morfar som fick en Greta Garbo-lookalike.

Känns ju mera som en 0 om man hör orden finnblod och lappska...🙃 Mina förfäder som är finnar är inte direkt granna om man säger så.....

Men tex Kalla är ju grann.
Citera
2024-03-07, 18:52
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Känns ju mera som en 0 om man hör orden finnblod och lappska...🙃 Mina förfäder som är finnar är inte direkt granna om man säger så.....

Men tex Kalla är ju grann.

Svenskarna kanske roffade åt sig go'bitarna? 🙃
Har du kollat in gamla bröllopsfoton?
Senast redigerad av BewilderedHulder 2024-03-07 kl. 18:58.
Citera
2024-03-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Svenskarna kanske roffade åt sig go'bitarna? 🙃
Har du kollat in gamla bröllopsfoton?

Gamla foton på allt möjligt, eftersom de tillhörde de lägre stånden så är nog de äldsta korten från 1880-talet. Men den lite mera "svenska"(är väl finnblod i de också) delen av släkten ser folk mycket mera fagra ut. Ingen skulle dock klassas som över en 6:a bland de som lever nu.
Citera
2024-03-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggz
Svenska tjejer har sexiga kropp/ansikten och bröst, de brukar vara betydligt vackrare än invandrartjejerna jag träffat.

Hur kommer det sig att svenska tjejer är mycket vackrare och snyggare än våra invandrartjejer? Är det på grund av klimatet eller vad har det att göra med? Att de föds i Sverige? Är det en kulturgrej?

Jag som invandrarkille gillar svenska tjejer betydligt mer, och svenskar är vackrare i genomsnitt, men vad har det med att göra? Är det på grund av genetik eller att ni föds i Sverige?

I vilket fall så är blattekillar och blattetjejer väldigt fula.

Därför vill jag veta hur ni blev vackra, ni svenskar, är det genom åren man får skönhet eller genom genetik? Kultur, religion eller etnicitet/ras.

För att invandrarna i Sverige ofta kommer från fattiga förhållanden. Vi får hit alla fula. Åk ut och res så kommer du ganska snabbt inse hur galet snygga tjejer är i andra länder. Ofta mer kvinnliga och perfekta. Svenska tjejer är snygga men tyvärr är det nästan alltid något som är fult. Snygg rumpa, fult ansikte, Snygga bröst, liten rumpa osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in