2024-03-04, 20:54
Avstängd
Hur får man ut pengar i sek via swish eller liknande med crypto.com? Sålde lite kryptovaluta men pengarna åkte sen automatiskt in i en annan kryptovaluta istället. Hur får jag ut det i sek i swish eller direkt in på kontot de ursprungligen kommit ifrån?

Kan någon förklara tydligt hur detta görs?
Citera
2024-03-04, 22:24
Medlem
Livssynslurks avatar
Du anmäler vilket konto det ska gå till och gör ett uttag i fiat till ditt bankkonto.
Under uttag väljer du alternativ Fiat.
Citera
2024-03-04, 23:27
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Hur får man ut pengar i sek via swish eller liknande med crypto.com? Sålde lite kryptovaluta men pengarna åkte sen automatiskt in i en annan kryptovaluta istället. Hur får jag ut det i sek i swish eller direkt in på kontot de ursprungligen kommit ifrån?

Kan någon förklara tydligt hur detta görs?

Du behöver läsa på lite hur det fungerar. Du säger att du sålde lite kryptovaluta men fick en annan krypto.

På en exchange funkar det så här att du har nånting och säljer det mot nånting, du kan kalla det SEK, BTC, USDT eller vad som helst.

Nästa gång du säljer nånting så se till att det är det du vill få tillbaka.

Nu har du sålt och fått nånting annat än det du ville ha, vad är det?
Citera
2024-04-08, 22:52
Medlem
Man behöver kontakta sin bank och aktivera utlandsbetalning och sen skicka in minimum 1EU så kan de betala ut till kontot därefter, Kontakta Swedbank idag å de fattade noll fick till svars att de var inget de kunde tillhanda och att jag fick kika efter annan bank trotts att man förklarade tydligt det som står med SEPA på crypto.com, var ju bara en swift/bic överföring de handlade om....
Citera
2024-04-28, 13:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rullebulle99
Man behöver kontakta sin bank och aktivera utlandsbetalning och sen skicka in minimum 1EU så kan de betala ut till kontot därefter, Kontakta Swedbank idag å de fattade noll fick till svars att de var inget de kunde tillhanda och att jag fick kika efter annan bank trotts att man förklarade tydligt det som står med SEPA på crypto.com, var ju bara en swift/bic överföring de handlade om....
Okej. Får testa det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in