• 4
  • 5
2024-03-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindhunter10
Det är ett gängkrig, man kan nästan påstå att de 3 olika klickar. Nva/Hageby vs Marielund men tror på att yngre klocketbarn med beefar emot båda eller att de ogillar dem. Men Aa de mkt internt.

Jag tror det ligger viss sanning i det du säger. Eftersom samhället låtit de hållas så är det klart att det sprider sig till fler stadsdelar.. Det kommer ju inte lugna ner sig direkt, tvärtom.
Citera
2024-03-26, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jag tror det ligger viss sanning i det du säger. Eftersom samhället låtit de hållas så är det klart att det sprider sig till fler stadsdelar.. Det kommer ju inte lugna ner sig direkt, tvärtom.

De har vart fred länge, Spec när R,R,A,S var högsta hönsen. Nu är de helt annorlunda. Barn som skjuter, levt halvt i den världen under alla år då man har barndomsvänner varit i den och är i den världen. Så man hör och ser, vissa stora har blivit bortjagade därav vakum. Räven hade ju bröderna som nu gömmer sig, samt att de redan klippt en utförare för han här. Vem vet han ryktades ju vara tillbaka så vem vet. Men de märks då 3cmc som slängs mkt inte kom förens nyligen så de pekar med på att vakum som Räven lämnat märks av. Sedan har vissa inte alliera sig med grossisterna medans småbarnen springer efter de. Levt här hela mitt liv och vissa individer ja stött på är ifrån andra ställen som flyttat hit o börja köra hårt. Aja
Citera
2024-03-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindhunter10
De har vart fred länge, Spec när R,R,A,S var högsta hönsen. Nu är de helt annorlunda. Barn som skjuter, levt halvt i den världen under alla år då man har barndomsvänner varit i den och är i den världen. Så man hör och ser, vissa stora har blivit bortjagade därav vakum. Räven hade ju bröderna som nu gömmer sig, samt att de redan klippt en utförare för han här. Vem vet han ryktades ju vara tillbaka så vem vet. Men de märks då 3cmc som slängs mkt inte kom förens nyligen så de pekar med på att vakum som Räven lämnat märks av. Sedan har vissa inte alliera sig med grossisterna medans småbarnen springer efter de. Levt här hela mitt liv och vissa individer ja stött på är ifrån andra ställen som flyttat hit o börja köra hårt. Aja

Det är ju just ungarna de borde hållit koll på och gjort något åt. Krävs inte mycket för att förstå att barnen tar efter och oftast blir värre än föregångarna. Kommer bara bli ännu jävligare med nästa generation som nu ser upp till storebrorsorna på 15 år och vill ”klå” dem.
Citera
2024-07-05, 13:47
Medlem
meas19s avatar
3-års sluten ungdomsvård fick GM för skotten i Mirum Galleria.
Citera
2024-10-05, 20:11
Medlem
Nuthouse44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domare2023
Inte i dessa tider. :/. Vet någon vem den skadade är? Svensk utlänsk?

Att du ens undrar…
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in