• 4
  • 5
2025-04-09, 00:13
Medlem
Tydligen har man bytt ut Coca-Colas produkter p danderyds sjukhus och satt in denna istllet
Citera
2025-04-09, 21:11
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoopooKakka
Tydligen har man bytt ut Coca-Colas produkter p danderyds sjukhus och satt in denna istllet
Men vad i helvete! Att musslorna fr dricka vad de vill, hamas-cola eller ice-te eller vad fan, det skiter jag i! Men att ett allmnt sjukhus tar in lskeblask som sponsrar terrorister r en helt annan sak.

Fr vrigt dricker jag ingen cola alls, kan kpa Lidls bitter lemon eller Primes mango att gra ngon grogg p om sommaren, men inte ens det blir mycket. Kper jag en 1,5 l flaska fr jag kasta halva.

Hamas-cola p sjukhuset, mycket skall man hra innan ronen ramlar av.
Citera
2025-04-30, 22:47
Medlem
Ganonitos avatar
Ngon som har testat Orange-varianten? Hur r den? Fick tv st sdana av en kund idag. Skulle naturligtvis aldrig kpa det sjlv, men om man fick ngot gratis kunde man ju testa.
Citera
2025-05-10, 00:02
Medlem
Palestine Cola skapades i Malm och har absolut ingenting med Hamas att gra. Det doneras en del till Palestina folket fr att frska hjlpa till.

Helt sjukt att folk i Sverige fortsatt str p Zionisternas sida efter folkmordet som begs, handen p hjrtat, str ni p zionisternas sida eftersom palestinerna r muslimer? Om ni tar religion t sidan, hur kan man blunda fr vad som sker?

Otroligt.
Citera
2025-05-10, 00:16
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Palestine Cola skapades i Malm och har absolut ingenting med Hamas att gra. Det doneras en del till Palestina folket fr att frska hjlpa till.

Helt sjukt att folk i Sverige fortsatt str p Zionisternas sida efter folkmordet som begs, handen p hjrtat, str ni p zionisternas sida eftersom palestinerna r muslimer? Om ni tar religion t sidan, hur kan man blunda fr vad som sker?

Otroligt.

Jag r rasist och hatar bde rotlsa kosmopoliter som andra semiter, de frstnmnda toppar dock listan. Jag str drfr helt enig med palestinierna och de har mitt principella och moraliska std till fullo. Sjlv kper jag Palestine Cola mest av allt fr att reta filosemiter och en och annan rotls kosmopolit. Helt ok smak enligt mig, det blir nnu godare when the goyim knows.
Citera
2025-06-03, 16:32
Medlem
Vem kper skiten.
Sg ica hade den ,en ingen hade kpt den.
Drick Cuba cola
Citera
2025-06-03, 16:47
Medlem
Hade vgarna frbi ett sunkhak i Uppsala under helgen och de frskte slja p mig en Palestinacola till maten de var s hetsiga med den frbannade colan att jag var tvungen att ljuga att jag inte dricker lsk/sta drycker. Har testat colan tidigare, inget fel p drycken men jag fredrar Pepsi eller dr pepper efter att jolt colan plockats bort.
Senast redigerad av sweetcrypto 2025-06-03 kl. 16:51.
Citera
2025-06-03, 18:08
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absgurka
Vem kper skiten.
Drick Cuba cola

Jag har kpt ngra gnger.

Dricker inte snt sjlv, men har kpt och delat ut.

Det gr frhoppningsvis till ngot bra och alltid retar det ngon.
Citera
2025-06-03, 18:37
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Absgurka
Vem kper skiten.

Hur vet du det?
Citera
2025-06-04, 21:35
Moderator
Kraftkarls avatar
Tycker den smakar precis som Rally Cola, samma tillverkare(EMV)?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in