2024-03-04, 12:50
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Som rubriken. adelmetallforum.se ger en blank sida sedan i höstas nån gång. Är det bara någon admin på sidan som klantat sig vid kodningen eller har de mest aktiva tröttnat på det hela? Eller är det rent av någon penningtvätthistoria bakom, att någon tagit illa vid sig för att det handlades med ädelmetaller person-till-person på sidan?

Det skumma är ju att sidan finns kvar, men bara med tomt innehåll. Samma i alla bläddrare och från alla isp jag provat. Också skumt att det inte verkar kommenteras/reageras över nånstans. Radiotystnad.
Citera
2024-03-04, 17:16
Medlem
Legendariskt forum!
Citera
2024-03-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Som rubriken. adelmetallforum.se ger en blank sida sedan i höstas nån gång. Är det bara någon admin på sidan som klantat sig vid kodningen eller har de mest aktiva tröttnat på det hela? Eller är det rent av någon penningtvätthistoria bakom, att någon tagit illa vid sig för att det handlades med ädelmetaller person-till-person på sidan?

Det skumma är ju att sidan finns kvar, men bara med tomt innehåll. Samma i alla bläddrare och från alla isp jag provat. Också skumt att det inte verkar kommenteras/reageras över nånstans. Radiotystnad.
Det finns info om detta i tråden om "att investera i guld och silver" ller vad den nu heter. Ganska nya inlägg.
Citera
2024-08-12, 11:23
Medlem
Citat:

Up and running!!
Citera
2024-08-26, 14:22
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoCashAsh
Up and running!!
Vad ska man säga. Vågar man logga in med sina kontouppgifter?
Detta kom i mailkorgen idag. Ingen annan förklaring.

Suspekt att "svara till" inte är samma som avsändare på mailet.

Citat:
Hej medlem.
Ädelmetallforum har varit nere i nästan ett år men är nu tillbaka.
Välkommen att logga in på https://www.adelmetallforum.se/index.php .

/mod mega_n
Citera
2024-08-26, 14:22
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:

Fick du mail idag?
Citera
2024-08-26, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Vad ska man säga. Vågar man logga in med sina kontouppgifter?
Detta kom i mailkorgen idag. Ingen annan förklaring.

Jag fick också mailet. Ligger lite lågt med inlogg jag med, andra får gärna prova först
Citera
2024-08-29, 16:00
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Fick du mail idag?

Citat:
Ursprungligen postat av saamo
Jag fick också mailet. Ligger lite lågt med inlogg jag med, andra får gärna prova först

Ser ut som de gamla rävarna har loggat in, så det ser bona fide ut tycker jag.

Mycket välkommet, även om jag bara är en lurker där. En gallerby, där resten av landet är ockuperat av romarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in