Citat:
Ursprungligen postat av
Flurp
OT men vill du se "You Are So Not Invited to My Bat Mitzvah" fr Sandler s lr du bli besviken, han r knappt med i den filmen. Det r mer en Chickflik. Dremot r resten av hans familj med i stora portioner
OT ocks: Ja det duger fint! Kul att hans familj r med! Och jag vill se den fr att kolla hur den marknadsfr ideologi och vrderingar, och om den r lika politisk som judendomsfilmen Shiva Baby, t.ex, som r en mycket intressant expos ver judisk kultur, mer n vad proffskritiker erknner.
Jag mste heller inte se just (((Adam Sandler))). Inte nr jag ser en film, men i huvudet, kan jag dessutom frvxla honom med (((Adam Driver))) eller till och med de ldre (((Patrick Dempsey))) och (((Ben Stiller))). Jag har verkonsumerat film under senare r, det r inte sunt.
Och jag gillar chickflicks. Original-Mean Girls s mycket att jag inte vgat se den nya nnu. Barbie var kul fast den var ett plagiat p sig sjlv frn Lego Movie (en helt annan scenografi, frsts, och det var avkastning nog!). Tysk-amerikanskan Katherine Heigl i 27 klnningar r kul, Bridget Jonesarna och Made of Honor med just Dempsey gillade jag ocks. Fast ingen av dem trumfar Notting Hill! De r dessutom jttebra att se tillsammans med en "chick".