2024-03-06, 19:36
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurremannen
Du står vid sprisen o förbereder middagen o ungarna sover efter vällingen. Olle kommed brödfödan, river upp kjolen o trycker in den.

Du har ingen lust men han påstår att du kan blunda tills det är över eller dra!

Det är han som betalar hyran säger han.

Drar du till nästa familjeförsörjare som lovar inte våldta o förnedra dig eller du väljer universitetet?

Ja det låter hemskt.
Citera
2024-03-08, 01:13
Medlem
Några här av er skriver att abort är mord och att TS är det ena och andra, är det verkligen läge att stampa på någon som är redan skör. Usch. Jag mår illa.
Citera
2024-03-08, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Ju äldre man blir desto konstigare blir samspelet mellan män o kvinnor

Jag är bara glad att jag slutade leta nån helt och bort från det här mentala cp ADHD cirkus har haft 1 tjej som varade 3 år men det räcker för mig livet ut 11 år singel and counting 07
Haha ja, exakt samma här. När man läser en sådsn där kommentar inser man vilket privilegium det är att slippa riskera ödsla tid på någon som är oärlig mm.
Citera
2024-05-16, 12:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fadde1989
Jag har ångest, är väldigt skör och nere just nu.
Jag känner att jag har tagit hem priset för att vara den mest misslyckade kvinnan på planeten.

I måndags gjorde man abort, relationen efter 8 år med sambon avslutades ( det har varit lite fram och tillbaka med vår relation) och jag har aldrig känt mig så här tom. Jag har stängt in mig hemma och vet inte hur jag ska hantera nästkommande dagarna som väntar mig runt hörnan och jag är livrädd hur alla i min närhet ska se på mig. Jag är 32 år och känner mig någonstans okvinnlig, vet ej varför jag känner så.
Det är en stor sorg att mitt liv har gått under och att öppna nytt kapitel i livet känns långt bort.

Vad ska jag göra och tänka för kunna överleva natten?
Du är nog inte ensam om att känna så. Många kvinnor som gör abort mår dåligt efteråt.

Fick du prata med en kurator innan du gjorde aborten?
Citera
2024-05-16, 16:06
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2024-09-18, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Du är nog inte ensam om att känna så. Många kvinnor som gör abort mår dåligt efteråt.

Fick du prata med en kurator innan du gjorde aborten?

Nu har det gått ett bra tag sen jag svarade i tråden, men mår okej idag tycker jag. Livet vandrar på, lyckas hålla vardagar i balans och då vågar man må som bäst och så kommer det mindre bra dagar men då tillåter jag mig själv vara ledsen.

Tack för alla fina kommentarer, en del var lite okänsliga men sånt får man räkna med här på Flashback.
Citera
2024-09-18, 00:55
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fadde1989
Nu har det gått ett bra tag sen jag svarade i tråden, men mår okej idag tycker jag. Livet vandrar på, lyckas hålla vardagar i balans och då vågar man må som bäst och så kommer det mindre bra dagar men då tillåter jag mig själv vara ledsen.

Tack för alla fina kommentarer, en del var lite okänsliga men sånt får man räkna med här på Flashback.

Såg just tråden och blev glad av att läsa ditt inlägg!
Citera
2024-09-18, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Såg just tråden och blev glad av att läsa ditt inlägg!

Jag tänkte att jag svarar här i tråden då dom flesta hade skrivit så kloka råd och det stämmer att efter ca4-6 månader så återgår både kropp och hjärna till det så kallade ”normala rutiner”. Helt fantastiskt, jag trodde jag skulle vara deprimerad i flera år… nu hanterar vi alla människor kris och trauma på helt olika sätt, men ge inte upp om någon/några mår dåligt där ute!
Kram
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in