Citat:
Ursprungligen postat av
fadde1989
Jag har ångest, är väldigt skör och nere just nu.
Jag känner att jag har tagit hem priset för att vara den mest misslyckade kvinnan på planeten.
I måndags gjorde man abort, relationen efter 8 år med sambon avslutades ( det har varit lite fram och tillbaka med vår relation) och jag har aldrig känt mig så här tom. Jag har stängt in mig hemma och vet inte hur jag ska hantera nästkommande dagarna som väntar mig runt hörnan och jag är livrädd hur alla i min närhet ska se på mig. Jag är 32 år och känner mig någonstans okvinnlig, vet ej varför jag känner så.
Det är en stor sorg att mitt liv har gått under och att öppna nytt kapitel i livet känns långt bort.
Vad ska jag göra och tänka för kunna överleva natten?
Hej
Det ordnar sig.
Just nu känns det som om hela världen har gått sönder och inte finns mer.
Men jag lovar.
Du kommer vakna upp imorgon och andas och alla 8 miljarder människor här kommer vara kvar
Du har fått bra råd ifrån han mannen som du talat med mycket i tråden
Här kommer mitt
Jag tror vi är ljusvarelser och lever fler liv i evighet.
Jag tror på spiritualitet (alla religioner dock tror jag är påhittade för att kunna utöva makt.)
Alltså kommer du få leva fler liv i evighet och när vi är klara med livet vi lever för tillfället kommer vi tillbaks till ”helheten” eller vad man ska kalla det.
Då mår man fantastiskt bra och vet allt och kan allt tillsammans med alla andra.
Som ett kollektivt medvetande fyllt av oändlig energi.
Läs gärna mer:
Sök på NDE på youtube.
Ja detta om detta.
Hursomhelst.
Då sätts detta i perspektiv:
Du kommer få träffa alla nära och kära du har tyckt om i detta liv igen i framtiden.
Bara på ett annat sätt än här på jorden.
Mer som i energiform.
Vad jag försöker säga är att då kan du försöka leva resten av ditt liv här på jorden såhär:
Gör vad du vill.
Så länge du inte skadar eller sårar andra.
Njut till fullo av sådant enkelt som god mat, några få nära vänner och upplev spiritualitet.
Kort sagt…. Njut till fullo av det du redan har och kan få
Sedan om man ska ge ett råd angående man och barn:
Jag tror vi egentligen är ämnade att leva i små byar nära naturen och uppleva spiritualitet.
Bo med alla nära och kära.
Arbeta för de andra i byn och prata på kvällen om vilka fina saker man byggt och skapat för varandra i den lilla byn.
Umgås varje dag på kvällen hela stora tjocka släkten och alla vännerna.
Kvinnor skall ej arbeta och studera.
Kvinnor skall ta hand om sin man och sina barn.
Mannen tar hand om kvinnan varje sekund och gör henne fullständigt lycklig varje sekund.
Alltså kommer kvinnan göra allt för sin man… allt
Typ så…
Hoppas de går bra för dig
Lycka till