• 1
  • 2
2024-03-01, 22:32
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
https://www.innebandy.se/tavling/reg...tiv/antidoping

Spelarna testas en gång i veckan och då letar man även efter "missbrukarsubstanser" (deras ord) såsom cannabis, MDMA/ecstasy, kokain och heroin. Här är hela listan https://www.antidoping.se/media/k0ca...n-2024-v10.pdf

Jag noterar att alkohol inte finns med någonstans i listan över förbjudna substanser så jag antar att man får vara hur packad som helst vid tävling

Ja man kanske får vara packad i innebandy men där har dom mycket att lära av minigolfen. Minns så väl när jag tittade på en minigolfturnering i "en annan del av Köping" och en av värdarna där ropade ut att det var dags för dopingkontroll innan tävlingen, så det var bara för gubbarna att snällt ställa sig i led och blåsa i alkoholtestaren
Citera
2024-03-01, 22:48
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Med tanke på att SSL-spelare tjänar pengar för sin möda så är det väl motiverat kan jag tycka. Vad vinner en styrkelyftare på regionalnivå? En Nocco och en keps med en kupong till den lokala pizzerian?

Ja det har du förvisso rätt i. Tack
Citera
2024-03-02, 10:23
Medlem
Vet vi nåt namn än? Märkligt att dom sig inom Innebandy, sysslar man inte med det som hobby?
Citera
2024-03-02, 13:12
Medlem
T.b?
Citera
2024-03-02, 15:18
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heccan
T.b?

Gissar du bara eller?
Citera
2024-03-02, 15:32
Medlem
Saknas i laguppställningen om man jämför med förra veckan..
Citera
2024-03-02, 17:34
Medlem
Vad står T.B för? Glöm inte att massa namnet!
Citera
2024-03-02, 20:27
Medlem
To*ias *ergfors var inte med i senaste matchen. Han ligger 6:a i interna poängligan.

Kan ju ha varit skadad eller sjuk också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in