• 1
  • 2
2024-03-03, 14:00
Medlem
steff60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Om det är samma som jag fått från typ tre olika sista tiden (söder, dalen etc) så verkar det nästan vara Ice-o-lator/bubbel hasch alltså. Riktigt riktigt bra. Lent som fan, smakar underbart gräs, grymt bra effekt.

Inte torrt. Inte spice-igt alls i effekten och brinner rent som tusan.

Jag kan garantera dig att det inte är nåt bubbel/isolator hash. Om du fick betala typ 1000 kr/g då kan jag köpa att de eventuellt kan vara det. Om du odlar själv och sedan gör bubbel kommer du förstå varför de inte är något som säljs på gatan i Sverige. Inte en chans att någon säljer nåt bubbel för 100-200 kr/g.
Citera
2024-03-03, 18:21
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steff60
Jag kan garantera dig att det inte är nåt bubbel/isolator hash. Om du fick betala typ 1000 kr/g då kan jag köpa att de eventuellt kan vara det. Om du odlar själv och sedan gör bubbel kommer du förstå varför de inte är något som säljs på gatan i Sverige. Inte en chans att någon säljer nåt bubbel för 100-200 kr/g.

Jag vet, men det var verkligen sjukt rena trikomer liksom bara. Snäppet ovanför vad man brukar mena med pollen. Väldigt... "färskt".
Citera
2024-03-04, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steff60

Det finns riktigt fresh frozen ice water hash från US på archetyp och kostar runt 200kr/g (inrikes), men det är inget man hittar på gatan dock.

Inte ens Rosin kostar 1000kr/g längre, du kan hitta rosin och wax för under 500kr/g så självklart kan man hitta "bubble hash" för under 1000kr/g.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in