2024-02-26, 08:27
Medlem
mr.demons avatar
Vad vet ni om henne?

Med tanke på hur mycket hennes mamma pratar om gud hit och dit, så är det väl märkligt att Erika bjuder på sig själv så mycket?
Senast redigerad av mr.demon 2024-02-26 kl. 08:41.
2024-02-26, 09:30
Medlem
Är det fler än jag som reagerar på de bilder som finns på Erika. Det finns bilder på henne sedan flera år. På några av de första bilderna ser man henne le. Därefter aldrig ett leende, till och i ögonen ser jag bara sorg. Mamma Gunilla ler i stort sett alltid. Hur har den flickans liv varit?
2024-02-26, 09:51
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Är det fler än jag som reagerar på de bilder som finns på Erika. Det finns bilder på henne sedan flera år. På några av de första bilderna ser man henne le. Därefter aldrig ett leende, till och i ögonen ser jag bara sorg. Mamma Gunilla ler i stort sett alltid. Hur har den flickans liv varit?
Fast Gunilla ler med tänderna, inte med ögonen. Ett falskt och stelt grin som hon använder som taktiskt verktyg snarare än som ett utlopp för känslor.

Det är nog en väldigt dysfunktionell mamma/dotterrelation där narcissisten suger i sig allt syre och flickan bara är ett bihang som används när hon behövs för att skapa taktiska fördelar. Gunilla kommer säkert inte låta Erika slå sig fri och göra sånt som andra ungdomar gör, plugga och resa och festa och sånt. Gunilla kommer att krama runt tjejen som en boaorm eftersom Erika är den enda hon har nu när döden befriade hennes gamla morsa. Jag kan inte tänka mig att Gunilla givit Erika några verktyg att klara sig själv ute i världen. Gunilla och Erika kommer att leva ihop tills Gunilla dör och då kommer Erika att vars medelålders med ett förspillt liv och utan riktiga relationer.
2024-02-26, 10:14
Moderator
blomvattnares avatar
Återkom när personen har blivit en kändis av egen kraft. Att vara barn till en kändis räknas inte.

Tråden låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in