• 8
  • 9
2024-03-16, 23:04
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Det r oavsett ett stort samhllsproblem som kostar oss hederliga en massa pengar. Vissa anser att slppa knarket fritt r lsningen, vilket jag inte tror ett skit p.

Psykisk ohlsa brjar tidigt i lga ldrar, vissa frldrar ska inte yngla av sig. Fr deras livssituation r s pass skit s dom kan inte bidra med ntt vettigt.

S mitt frslag r att frsta narkotikadomen s ska vi tvngssterilisera personen ifrga. Fr de kommer inget gtt ur att en pundare skaffar barn.

Ibland nskar man det var kontroll p vilka som fick frka sig. Finns s mycket skit i samhllet idag.. och nr de fr barn som mer eller mindre tvingas in i samma skit som sina pron.. vad r vitsen?
Citera
2024-03-17, 02:22
Bannlyst
Citat:
St har en artikel dr Patrik fr tala ut om hndelsen.

-Jag minns inte s mycket av sjlva hndelsen, men jag hade brkat och varit stkig. Jag hade druckit handsprit, berttar han.

Han tror att polisen skt mot honom bakifrn.

Kulan gick in hr, sger han och pekar p nedre delen av den ena skinkan.

Sedan kom den ut genom ljumsken, fortstter han.

Efter att mannen skevs ut frn sjukhuset har han knt sig vilsen.

Jag r trtt och har ont. Jag fr Alvedon mot smrtorna, inget annat, sger han.

Som sagt 37 riga P r trasig som person och behver hjlp.

r de synd om honom?

Ptja jag r kluven, tror faktiskt inte han vill leva livet, utan han vet inget annat.
Sg i kommentarerna p ST att folk har inge empati fr honom, dvs "Svensson" hatar smutset. Och anser dom bara vara ivgen och en belastning.

Hrda ord ifrn folk som inte knner P r det i alla fall.

En reflektion bara, bestr inte Pundvall av sjukt mycket trasiga pundare och mnniskor? Varfr r det s tror ni. Varfr r de s mycket snderknarkade 80-90 talister som lever detta liv. Mnga av dom ker ut och in hela tiden och fortstter leva skitlivet.
Har ngon FUP fr Putte ?
Ser att han r frekommande p https://www.krimfup.se/search/larspatrik-nygren
Med 7 st FUP
Citera
2024-03-17, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
Ibland nskar man det var kontroll p vilka som fick frka sig. Finns s mycket skit i samhllet idag.. och nr de fr barn som mer eller mindre tvingas in i samma skit som sina pron.. vad r vitsen?

Det dr har jag ocks tnkt p. Med handen p hjrtat, dom kan ju inte vara njd med sin egen situation. Men till deras frsvar s har kanske inte dom ftt s bra frutsttningar frn sina frldrar. Jag vet inte om dom rknar med att deras barn i sin tur ska f det s mycket bttre
Citera
2024-03-17, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie

Exakt s kan man knna, folk tror de r ens rttighet att yngla av sig utan att ta ansvar fr det. 🤷‍♂️
Citera
2024-04-17, 21:40
Medlem
Citat:
Okej, jag kan som medborgare hlla med dig. Men tnker p hans anhriga. Mste ju s klart finnas nn som faktiskt lskar honom, och kmpar fr hans vlmende.

Med din filosofi, s ska vi skjuta i en spruta i alla som r belastning fr samhllet nr dom r pverkade, psykotiska, mr dligt osv.

Drogerna r s klart en flykt i brjan fr denna Patrik. Nu har de gtt s lngt att han inte vet ntt annat.

Nr de gller hans slkt kan man bara sucka. Ena kusinen ha trd hr p fb,. Knd i kramfors och sundsvall fr att blsa folk p pengar. Droger alkohol finns i hela den dr slkten. r nn enstaka som har klarat sig bra i livet ( n s lnge )
(FB) Kramfors: Man greps fr grov kvinnofridskrnkning, slpptes, gick och vldtog Dec-16
Citera
2024-04-19, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinciggen
Nr de gller hans slkt kan man bara sucka. Ena kusinen ha trd hr p fb,. Knd i kramfors och sundsvall fr att blsa folk p pengar. Droger alkohol finns i hela den dr slkten. r nn enstaka som har klarat sig bra i livet ( n s lnge )
(FB) Kramfors: Man greps fr grov kvinnofridskrnkning, slpptes, gick och vldtog Dec-16

Sjukt, men vanligt. Socialmisr ifrn uppvxt. Finns hur mnga som helst.
Citera
2024-11-02, 05:57
Medlem
Citat:
Trasig sjl den dr. Tyvrr s kommer han troligast inte leva hela sitt liv, han r skadad och hjlp verkar han inte f. Hoppas han inte tar livet av nn annan p vgen.
Ne man dr vll nr man dr och vem sger vilken lder livet borde ta slut. S vad betyder ens han kommer troligast inte leva hela sitt liv? han kommer nog leva hela sitt liv tills han dr det gller nog alla fr det tar slut nr det tar slut.Sen att han inte verka haft ngot vidare liv och leva verka ju redan ha visat sig .Kanske dum frga men vart nyfiken p hur du mena
Citera
2024-11-03, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trisse75
Ne man dr vll nr man dr och vem sger vilken lder livet borde ta slut. S vad betyder ens han kommer troligast inte leva hela sitt liv? han kommer nog leva hela sitt liv tills han dr det gller nog alla fr det tar slut nr det tar slut.Sen att han inte verka haft ngot vidare liv och leva verka ju redan ha visat sig .Kanske dum frga men vart nyfiken p hur du mena

Ska man inte sova vid den hr tiden du skapade inlgg?

"Nyfiken p hur du menar?" Sger du.

Var de svrt att frst, du brt ner det p en djupare niv och kan vl bara hlla med.
Men fr att gra de enkelt fr dig s r medellivslngden rumt 80 r ish fr mn.

P kommer inte leva s lnge skulle jag tro. Det var vad jag menade.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in