2024-02-25, 12:29
Medlem
En kvinna har misshandlat och slagit ner en annan kvinna på Strandkaj. Det hände nån gång före jul och hon åtalas nu för misshandel i Ångermanlands tingsrätt. Nån som vet nåt mer?
2024-02-25, 13:17
Medlem
Hörde om det där när det hände. En kollega till mig var på Strandkaj den kvällen och bevittnade misshandeln. Hon som misshandlade är en kvinna från Järved, känd för att vara helt galen. Hon har alkoholproblem också. Jobbar inom handikappomsorgen. Man kan ju fundera på hur kommunen kan ha anställda som begår våldsbrott och ska jobba med handikappade???
2024-02-25, 13:31
Medlem
Bara jag som har en känsla detta är en ryktesspridning i syfte för att förstöra för den som är misstänkt och de två ovan med sina ny reggade konto är här för att starta en smutskastningskampanj? För det står inget om det på nätet. Och du frågar dessutom om vi vet mer när det verkar som att du vet mer än oss.

Låt folk vara, vi har rättsstaten som sköter det. Att hämnas på folk på det här sättet är så löjligt och lågt.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2024-02-25 kl. 13:42.
2024-02-25, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slachback
Hörde om det där när det hände. En kollega till mig var på Strandkaj den kvällen och bevittnade misshandeln. Hon som misshandlade är en kvinna från Järved, känd för att vara helt galen. Hon har alkoholproblem också. Jobbar inom handikappomsorgen. Man kan ju fundera på hur kommunen kan ha anställda som begår våldsbrott och ska jobba med handikappade???
Ja då stämmer det som jag hört. Det blev massa jävla spekulationer vem kvinnan var som slog ner en person mitt i en restaurang. Liten stad. Sånt här snackas det om. Kan hålla med, begår man våldsbrott är man nog inte så lämplig att jobba inom vårdyrken.
2024-02-26, 16:39
Moderator
Chantres avatar
ABoK är inte skvalleravdelningen.

Återkom med ny tråd när mer info finns att lägga fram, t ex målnummer/rättegångsinfo.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in