Citat:
Ursprungligen postat av
Alplandskap
Det finns avvikelser i dina prover. I förhållande till din svåra närings- och energibrist finns det inget avvikande. Det är inte riktigt samma sak.
Jag vidhåller att psykiatrin inte skulle ha rykt på axlarna åt ett så allvarligt symtom. Men eftersom du inte kan erbjudas vård förrän om (inom, hoppas jag) två månader är det nog enklast för psykiatrin att bolla dig till vårdcentralen.
Jag hoppas att du förstår att du som ung kvinna inte är prioriterad i vården. Du får helt enkelt inte den bästa, effektivaste och snabbaste vården.
/Alplandskap
Jag går fortfarande hos psykiatrin och jag måste åka dit en gång i veckan, för att kontrollera vikt, puls, temp och blodtryck och de har sagt till mig uttryckligen att de inte tänker se på när jag dör. (vilket inte kommer hända lol). Men de har inga hållpunkter för LPT och har inte heller någon behandling att erbjuda.
Och vill inte bara säga till dig utan alla andra med att JAG ÄTER. Jag har legat på BMI 13 men är på BMI 15 nu och planerar att ligga på minst det för de har sagt att jag får tillbaka min elvanse då (och då funkar allting bättre).
Om det här nu skulle bero på näringsbrist så kommer det inte gå över på 1 dag och jag kan inte bara äta och vänta på att det här går över, varav därför jag bad om hjälp här. Som sagt så kan jag inte ens sova längre och har kraftiga smärtor dygnet runt och det är inte särskilt nyttigt det heller så jag ville bara veta om det är möjligt att få nån hjälp mot det här tillfälligt, så jag ens klarar mig genom dagarna