2024-02-25, 19:10
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
Ro i en eka
Citera
2024-02-25, 19:37
Medlem
Kaffekrigs avatar
Allt som får mig att tänka på något annat.
Jobb brukar få mig att koppla bort verkligheten, men annars umgås med vänner.

Håller med om att städning är klockrent sätt att rensa tankar och få en på bra humör.

Hänga här på FB och döda några timmar gör susen med
Citera
2024-02-25, 19:40
Medlem
rotebro-hasses avatar
motorcykeln och att pyssla i trädgården.

Annars gillar jag att testa nya maträtter. ICA maxi brukar ha en hel del råvaror- Lidl kompletterar jag med
Citera
2024-02-25, 20:18
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Droger, sex, sömn.
Citera
2024-02-25, 20:20
Medlem
Löpning, vara vid vattnet, gå på skogspromenader, sätta mig i en bil eller på mc och åka till nya platser, vistas med djur. Finns massor.
Citera
2024-02-25, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Tälta på sommaren, ensam ute i skogen. Samt då att bl.a. laga mat på spritköket o allt som hör till.
Där sa du något! Typ de bästa som finns.
Citera
2024-02-25, 20:33
Moderator
HelgeBuks avatar
En cykeltur utan plan, mål eller ambition. Inget träningspass. Ingen transport. Bara rörelse och lukten av natur.

Det är en höjdare om man har haft en dålig dag.
Citera
2024-02-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Jag tycker också om att greja hemma. Tex organisera om garderoben och rensa garderoben. Blir så snyggt efteråt.
Hade jag vetat om det tidigare hade jag bjudit över dig tidigare idag. Jag tog mig nämligen an vår lägenhets förrådsgarderob där man slänger in allt möjligt mellan jackor för fel årstid, hantverkslådor och skarvsladdar.
Tillbringade hela 6 timmar i den lille skrubben och resultatet slog mig nästan baklänges av lycka!
Citera
2024-02-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Vara ute på sommarkvällar.

Jag får inga kickar över saker jag gjort bra. Vissa får emotionell belöning. Jag tänker mer att det där var slött, vad lat du är, du kunde ha gjort det bättre.

Men som tur var har jag lätt att fascineras av naturen.
Måste vara skönt ändå att glädjas åt det lilla vackra naturen ger helt gratis. Bara gå ut och njuta liksom. Men håller helt klart med dig, sommarkvällarna har något alldeles speciellt…
Jag hoppas du kan se upp mer till saker du uppfyller för dig själv med, ge dig själv en klapp på axeln då och då. Det är du värd, man är faktiskt inte mer än människa.
Citera
2024-02-25, 21:02
Medlem
Mina hundar
Citera
2024-02-25, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunryger
Brukar punda alkohol och försöka döda folk och våldta. Alkoholen gör så att jag känner mig som den största knarkaren
Må du finna ett helgon och en favoritlåt att städa ett rum till. Amen.
Citera
2024-02-25, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiceNameTwice
Folkmord
Då blir inte många glada…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto