2026-08-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impre6
Mounjaro är bättre än ozempic enligt flera studier. Det billigaste är att köpa från utlandet.
Det går bra att klicka.

Jag fär testa mounjaro.
Vågar inte beställa från utlandet i första skedet...
Ska bara hitta en nätdoktor som skriver ut 15mg penna... och där jag slipper månads/medlemsavgift.
Citera
2026-08-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelargonblad2022
Jag fär testa mounjaro.
Vågar inte beställa från utlandet i första skedet...
Ska bara hitta en nätdoktor som skriver ut 15mg penna... och där jag slipper månads/medlemsavgift.

Jag vet att doktera tillåter att du får klicka. Månadsavgift är 200 kr. Men orsäker på om du kommer få en 15mg penna direkt.
Citera
2026-08-29, 09:59
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Men gäsp som att inte hur många feta som helst har varit med alla rundor sedan 90-talet, allt från Akins till lchf och keto.

Vad sägs om att ta till sig kunskapen om att det handlar om en kronisk sjukdom.
Vad sägs om att ge mig bildbevis på alla de judar som såg ut som sumobrottare när koncentrationslägren befriades i slutet av kriget?

Ingen människa kan gå emot termodynamikens lagar. Dessa gäller för mig. Och dig, vare sig du vill eller inte.
Citera
2026-09-01, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Vad sägs om att ge mig bildbevis på alla de judar som såg ut som sumobrottare när koncentrationslägren befriades i slutet av kriget?

Ingen människa kan gå emot termodynamikens lagar. Dessa gäller för mig. Och dig, vare sig du vill eller inte.

Så är det ju.
Ingen tjänar pengar på att människor börjar äta hälsosammare mer än individerna själva och samhället. Att inbilla människor att de är kroniskt sjuka och måste ta medicin hela livet är en miljardindustri. Man jobbar på samma sätt inom mängder av grenar som kopplas till all ohälsa. Man vill få alla ohälsosamma människor till kunder på livstid.

Det försöker jag få in i hjärnan på alla zombies här men de verkar accepter att de kommer förbli losers i sina liv. Helt i onödan också. Hade ni bara gjort förändringar så hade ni fått hälsan och era liv tillbaka. Det är liksom inget jobbigt att äta hälsosamt. Man vänjer sig väldigt snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in