2024-02-20, 17:47
Medlem
Wayaheads avatar
Får vi höra ett försvarstal som att hon trodde att det stod någonting annat? Ungefär som när hon var miljö- och klimatminister och satt och gissade hur många reaktorer som var drift.
Citera
2024-02-20, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Nä, enbart hennes tystnad bevisar rimligtvis ingenting alls, men sannolikheten för att kontot skulle vara hackat, eller att inlägget i fråga skulle ursäktas med det, minskar väl en del.

Huruvida hon kommer med någon förklaring över huvud taget återstår väl att se men det skulle inte direkt se snyggt ut om inlägget bara försvann samtidigt som hon sedan fortsätter publicera annat.

Jo tystnaden bevisar att det inte är hackat. Hon skulle givetvis inte sitta tyst om en hackare sprider hat från hennes konto.
Citera
2024-02-20, 17:53
Medlem
En gissning kan vara att hon är en person som S kan göra sig av med, d.v.s. någon de kan undvara om så skulle behövas varvid hennes utspel blir ett sätt att testa nya vatten och dra till sig uppmärksamheten från mer skadliga utspel som fylle-Maggan har gjort.
Citera
2024-02-20, 17:54
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jo tystnaden bevisar att det inte är hackat. Hon skulle givetvis inte sitta tyst om en hackare sprider hat från hennes konto.

Jag skulle säga att du får skilja på bevis och sannolikhet.
Citera
2024-02-20, 18:02
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Hade hon verkligen skrivit något islamkritiskt själv istället för att bara dela den där satirbilden så hade det varit en annan sak. Men nu framstår det väl bara som hon gjort något misstag. Pinsamt för henne men inget att fästa någon större vikt vid.

Fast, hon skriver ju faktiskt följande i samma inlägg som bilden:

"Det är på alla sätt helt sant. Att ni som varit dörrmattor för utvecklingen tycker det att obehagligt ändrar inte faktum."

Det talar åtminstone emot att hon helt enkelt skulle ha delat fel bild av misstag. Min gissning är som sagt att antingen hos någon faktiskt kommit över hennes kontouppgifter, eller så skulle hon publicera det där inlägget med ett annat konto för att visa hur hemskt "andra" uttrycker sig på nätet.
Citera
2024-02-20, 18:10
Medlem
Citat:
Jag skulle säga att du får skilja på bevis och sannolikhet.

Bevis handlar alltid om sannolikheter och såvida inte Strndhällskan ligger helt dyngrak och utslagen så kan vi utgå från att hon garanterat skulle ha dementerat att tweeten gjordes av henne om kontot hade hackats.
Citera
2024-02-20, 18:12
Medlem
Kravallstakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Får vi höra ett försvarstal som att hon trodde att det stod någonting annat? Ungefär som när hon var miljö- och klimatminister och satt och gissade hur många reaktorer som var drift.
Vet inte om jag har dålig humor men DET var humor på HÖG nivå enligt mig!!
Citera
2024-02-20, 18:20
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
Antagligen har hon supit till framför datorn, vilket inte hör till ovanligheterna, innan hon tweetat.

Jag undrar om inte hennes alkoholism kan utgöra ett hot mot rikets säkerhet?

Tweeten var igår eftermiddag. Idag fanns inget utskottssammanträde eller annan aktivitet i riksdagen som hon behövde vara med i.

Så ja. Full.
Citera
2024-02-20, 18:24
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Bevis handlar alltid om sannolikheter och såvida inte Strndhällskan ligger helt dyngrak och utslagen så kan vi utgå från att hon garanterat skulle ha dementerat att tweeten gjordes av henne om kontot hade hackats.

Må så vara, men avsaknaden av bevis är inte bevis i sig.

Vad jag kan hålla med om är däremot att tystnaden är märklig även om jag inte tycker att man kan se den som "bevis" för det ena eller andra.

Mest intressant just nu är väl hur som helst att se om det dyker upp fler inlägg och hur de i sådana fall ser ut.
Citera
2024-02-20, 18:31
Avstängd
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Alternativ 1
Tolkar det som att hon gått full retard och inte vill hymla längre med att hon vill att Sverige ska bli en islamistisk diktatur.

Alternativ 2
Eller så är det ett skämt där man bekräftar andras korkade bild av en fastän man vet att det inte är sant.
Dock är ju sån humor dålig att göra som politiker då skämtet endast är roligt för en själv och att man typ säljer sin sociala status för att man tycker detta skämt är så himla kul.

Jag tror dock alternativ 1 stämmer då det stämmer i mönstret av korkade uttalanden och landsförstörelse.

Tror hon vill att Sverige blir en islamiskstat, så allvarligt sjuk är tanten.
Citera
2024-02-20, 18:32
Medlem
Citat:
Må så vara, men avsaknaden av bevis är inte bevis i sig.

Vad jag kan hålla med om är däremot att tystnaden är märklig även om jag inte tycker att man kan se den som "bevis" för det ena eller andra.

Mest intressant just nu är väl hur som helst att se om det dyker upp fler inlägg och hur de i sådana fall ser ut.

Jo att hon inte dementerar är ett bevis.
Du verkar mest bara gilla att tjafsa om det uppenbara, alla fattar att hon skulle gå ut i media och dementera om kontot vore hackat.
Citera
2024-02-20, 18:34
Medlem
Antingen har hon fått ett totalt hjärnsläpp eller så vet hon, och resten av S, att S måste närma sig SD för att ha en chans att sitta vid grytorna efter valet 2026. Tror på SD regering med antingen S eller M som stödhjul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in