2024-02-21, 07:18
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Förfallet började efter Fälldin. Med Annie Lööv rasade allt. Ett värdekonservativt blev en tokliberal lekstuga.

Fälldin köpte bara vanliga horor så det har alltid varit ett center mitt i horornas värld.
Citera
2024-02-21, 07:41
Medlem
Abwehrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextioplus
Federley håller nu på att läsa till präst. Kanske söker han absolution för något han gjort eller vetat om i sitt förhållande med pedofilen. Hoppas vi får höra en samvetsgrann predikan när han är färdig.
Eller så vill han bara komma nära konfirmander eller leda söndagskolan själv....
Citera
2024-02-21, 07:48
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextioplus
Federley håller nu på att läsa till präst. Kanske söker han absolution för något han gjort eller vetat om i sitt förhållande med pedofilen. Hoppas vi får höra en samvetsgrann predikan när han är färdig.
Med tanke på hans böjelser siktar han nog på att bli katolsk präst. Korgossar och allt sånt där.

Religion, oavsett trosinriktning, är påfallande ofta en fristad för barnintresse.
Citera
2024-02-21, 07:49
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Vilket Sara också påpekade när hon och Patrik konfronterade honom i videon.

Ja.

Föreställ då hur länge det här pågått och hur många makthavare som kontrolleras via utpressning.
Citera
2024-02-21, 07:55
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Detta jävla parti alltså.
Gång på gång på gång.
Det måste vara det värsta HBTQ-peddo- packet som någonsin funnits.

Hur fan gick det till? De var ju bönder innan??

"Dom var ju bönder innan".

Det är en sekt i grunden. Uråldrig.
Citera
2024-02-21, 08:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N0.N4M3
Köper inte alls att det är 5%. Skulle snarare gissa på 0,1-0,3% om något.

Har hittils inte lärt känna en enda som varit pedofil. Hört rykten om att någon skulle vara det, men sådana rykten kan man inte lita på då folk väldigt ofta ljuger för att smutskasta andra dom inte gillar på grund av helt andra anledningar.

Skulle det vara 5% ja då bör man ta sina barn från skolan och dagis t.ex., alltså det låter befängt liksom, fyfan.

"Problemet" är väl definitionen av pedofili. Under större delen av människans historia så var det helt normalt för människor att ha samlag med unga personer. Att plocka sig en oskuld var ju the shit, är ju the shit fortfarande om man är ung. Att gifta sig med en oskuld är en dygd. Svårt i det ultra promiskiösa Sverige dock när ungdomar börjar knulla i 15 års-åldern, ibland runt 13-14, eller hur?

Ta då någon som missat den här "utvecklingen": De kanske vill ta igen när de är 30-40?

Men det handlar då inte om att gilla barn "egentligen"?.

Fast jag vet inte, det kanske gör det just därför?
Poängen är att de är mer sex-maniska, efter något psykologiskt eller att bara tillfredställa sig mer än att just ha ett barn. De är förmodligen mer eller mindre empatilösa då de inte förstår eller bryr sig om den förvrängda maktställningen och skillnaden i vad den unga personen / barnet i detta fall vill med förhållandet och vad de vill.

Den procent som bokstavligen är kåta på barn, speciellt yngre, och som tänder på dem istället för på vuxna är nog runt 0.1-0.3%

Den som skiter i om en 15 åring mår dåligt och bara vill ha en ung kropp eller en tajt mus är nog 2-3%. I den senare gruppen finns nog många fler kvinnor också som just är ute efter att vara lite "morsa-tjej" åt någon snygg, sexig pojkelev exempelvis. Antalet lärare som har relationer med elever är nog större Kvinnlig-lärare -> manlig elev än tvärtom. Verkar ju också vara mer accepterat.
Senast redigerad av Transaktiv 2024-02-21 kl. 08:12.
Citera
2024-02-21, 08:13
Medlem
flytandelyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Fälldin köpte bara vanliga horor så det har alltid varit ett center mitt i horornas värld.

Jag skulle säga att Centerns stora förändring skedde runt 2003-2009 iom Stureplanscentern som ville liberalisera sex och narkotikalagstiftning. Jag kommer så väl ihåg samtalen som CUF:are och LUF:are hade under studenttiden om "Hur sjukt det var" att kriminalisera pedofili, nekrofili och djursex eftersom det handlar om folks läggning. De såg på detta likt man ser på homosexualitet.
Citera
2024-02-21, 08:21
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transaktiv
Den procent som bokstavligen är kåta på barn, speciellt yngre, och som tänder på dem istället för på vuxna är nog runt 0.1-0.3%

Den som skiter i om en 15 åring mår dåligt och bara vill ha en ung kropp eller en tajt mus är nog 2-3%.

Varför slänger du ur dig meningslösa procentsatser som du själv gissar fram? Du har ju ingen jävla aning om saken.

Den forskning som föreligger i ämnet pekar på att människor med pedofila böjelser och fantasier är avsevärt vanligare än dina hemmagjorda teorier.
Citera
2024-02-21, 08:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Varför slänger du ur dig meningslösa procentsatser som du själv gissar fram? Du har ju ingen jävla aning om saken.

Den forskning som föreligger i ämnet pekar på att människor med pedofila böjelser och fantasier är avsevärt vanligare än dina hemmagjorda teorier.

Visa mig den forskningen.

Allt handlar om hur du lägger fram frågan.

"Är det okej att/Vill du knulla en 13-åring?"

Svar: Ja. säger någon.

"Forskaren" kan då vrida den här statistiken som den önskar:

1. Bockar av den som pedofil.

2. Bockar av den som någon som vill knulla vem som helst och skiter i åldern.

3. Bockar av den som någon som vill ta någons oskuld.

Etc.

Du kanske hade valt alla tre? Men jag menar på att i alla fall 1 och 2 är i konflikt med varandra.

Och här har vi anledningen till varför statistik och statistiska studier är den tredje sortens lögn, värre än lögn och förbannad lögn.
Senast redigerad av Transaktiv 2024-02-21 kl. 08:25.
Citera
2024-02-21, 08:29
Medlem
george-nadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Jag tror faktiskt inte det. Varför?

1/ Önsketänkande, jag vill inte att verkligheten ska vara så hemsk.

2/ Jag kände honom för 20 år sedan, då var han en mycket vältränad och proper man i 40-årsåldern, en typisk jägarofficer skulle jag säga.

Nu ser han fet och spritsvullen ut, jag tycker han ser onormalt sliten ut för sina 61 år. Jag gissar att han alltid har haft den här böjelsen givetvis, men att han har supit bort frontloberna i hjärnan och därmed släppt alla spärrar på äldre dagar och börjat jaga småtjejer.

Som sagt; önsketänkande och förhoppningar.

Ovanstående ska inte tolkas som att jag ursäktar eller ömkar honom på nåt sätt, jag hoppas personligen att han suger av en italienare vid namn Pietro Beretta.
Han har varit registrerad på Kik och chattat med barn i 10 år.
Citera
2024-02-21, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
Han har varit registrerad på Kik och chattat med barn i 10 år.

Och dessutom blivit ertappad när han stämt träff med ett som han trodde barn efter en överenskommelse om sex med barnet.
Citera
2024-02-21, 08:41
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Flashback gonna Flashback.

Han kanske är pedofilvetare med examen från Uppsala Universitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in