2024-02-20, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Självmordsrisken är väldigt hög. Alla vet att han har våldtagit barn.

OT: Du hade turen att inte tända på barn säger du och sympatiserar med pedofilen. Tja, inte för att du skriver en novell (bagatell) om att du ligger i barnzonen men det är ungefär som att säga ’Vilken tur att jag inte är terrorist’ när ett terrordåd inträffar.
Nej, det är inte jämförbart. Att vara terrorist är ett val.

Det du säger om terrorism är däremot som att säga "Vilken tur att jag inte är en barnvåldtäktsman" när ett barn blir våldtaget. Och jag hoppas du kan förstå skillnaden på en pedofil och någon som våldtar barn.

Finns för övrigt många som tänder på våldtäkter. En del fantiserar om det och blir kåta när de ser på film där det är våldtäktsscener. En del kör rapeplay i sänghalmen. Det betyder inte att de utför riktiga våldtäkter.
Citera
2024-02-20, 19:37
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Tvivlar starkt på att en lokalpolitiker i Arvidsjaur kan få tillgång till nåt hemligt av värde
Du missade att han är anställd vid Försvarsmakten eller? K4.
Citera
2024-02-20, 19:53
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
De sjukaste människorna är ofta ultraliberala.
De finns uppenbarligen och kommer också fortsatt finnas i sådana kretsar.
John Wayne Gacy är ett exempel.
Ett gott gäng Centerpartister är gott gäng andra.
Citera
2024-02-20, 20:00
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimahufoqitoveqave
Som en kommentar på Dumpen.se skrev: om ryssar hade lurat ut honom till garaget och utpressat honom hade han förmodligen gjort vad som helst för att det inte ska publiceras. Med andra ord, riskerade han Sveriges säkerhet.

Vilket Sara också påpekade när hon och Patrik konfronterade honom i videon.
Citera
2024-02-20, 20:12
Medlem
Ja det är mycket perverst i de borgerliga partierna nu. Fullt av pedofiler i C och var det inte liberalernas ungdomsförbund som ville legalisera djursex? Motbjudande..
Citera
2024-02-20, 20:16
Medlem
george-nadas avatar
Den där pedofilen har varit med länge, han har nog många offer på sitt samvete.
Citera
2024-02-20, 20:25
Medlem
Måste bara uttrycka min förvåning över bristen på intellekt här ibland. Här är det alltså flera som seriöst tror att det finns korrelation mellan att vara C-politiker och att vara pedofil?
Som att det kanske skulle vara en inneboende kultur inom C?
Eller är det kanske en välorganiserad konspiration?
Pedofili är ändlöst jävla vidrigt men det är inte centerpartistiskt...

Nej, det vi erbjuds här är ett kombinerat hat mot centerpartister och ett hat mot pedofiler.
För mindre bemedlade ger det väl någon slags koppling?
Ja, om man hatar båda så måååååste det ju vara samma sak!

Nä.
Citera
2024-02-20, 20:40
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ300
Måste bara uttrycka min förvåning över bristen på intellekt här ibland. Här är det alltså flera som seriöst tror att det finns korrelation mellan att vara C-politiker och att vara pedofil?

Nej, det vi erbjuds här är ett kombinerat hat mot centerpartister och ett hat mot pedofiler.

Nä.
När ett parti ändrar sin partilogga till en som är förvillande lik en symbol som av FBI klassas som pedofilsymbol, är det kanske inte så konstigt. Lägg därtill att ett av toppnamnen i partiet, Federley, visat sig vara vän med inte mindre än fem olika pedofiler plus att en handfull ytterligare förtroendevalda åkt fast för just barnknullande. Och som om det inte var nog har partiets ungdomsförbund lobbat för sänkt byxmyndighetsålder, månggifte och djursex.
Citera
2024-02-20, 20:41
Avslutad
Citat:

Nä.
Tack för din input. Har du nån teori om varför just C verkar vara ett parti som drar till sig oproportionerligt många pedofiler?
Citera
2024-02-20, 20:42
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:

Nä.
Den sämsta damage control jag någonsin har sett... Med tanke på hur ditt patetiska lilla skitparti höll Fredrik Federley (känd för att ha dejtat en dömd pedofil) om ryggen ska varenda centerpartist hålla käften i den här tråden.
Citera
2024-02-20, 20:55
Medlem
S.Kandals avatar
Såg precis videon på dumpen, är ytterst tveksam till dylika offentliga uthängningar. Att killens liv är kört är väl en sak, det förtjänar han, men gode gud att få sin pappa/make uthängd på detta vis. Framförallt i en liten stad, de familjemedlemmarna är förevigat stämplade. Jag är skeptisk....
Citera
2024-02-20, 20:57
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:

Nä.

Massor av pedofiler inom C, Federley tex var ju Annies andreman. Av någon anledning. Kanske ett peddonätverk? El den här gamla lantliga pålitligheten som bra cover? Blandat med naiv bisarr superliberalism? Knulla djur osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in