Citat:
Ursprungligen postat av
Mistyarrow
Tyvärr råkar Rosita Grönfors nu ha fått en svår sjukdom tråkigt nog efter mångårigt idogt hårt arbete för Romers sak!
Hon kommer förhoppningsveis återhämta sig fint och kunna troligen kunna återuppta sitt jobb som förespråkare för Romers lika rätt i samhället och förhoppningsvis kan hon snart börja föreläsa i ABF-huset på Sveavägen där många högt uppställda i världen föreläser!
I annat fall får hennes dotter och min numera flickvän Nadja Grönfors ta över rollen om möjligt!?
Nadja kommer behöva lite hjälp i början av ABF och Socialdemokraterna för att kunna komma igång!
Vad är "Romers sak" som du skriver med versal i början? är det att slippa jobba? slippa sitta inne? du är själv zigenare annars skriver man inte som du gör, man borde packa sina väskor och åka tillbaka till Indien för här har man bränt sina skepp sen länge, vad är det zigenare gör? jag har aldrig i mitt liv och ingen jag har talat med stöt på en enda zigenare som arbetar.. att sälja stöldgods, guld, kokain och öl är inget jobb, att råna pensionärer och smuggla är inte heller ett jobb, pack!