• 2
  • 3
2025-03-29, 10:07
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Tyvärr råkar Rosita Grönfors nu ha fått en svår sjukdom tråkigt nog efter mångårigt idogt hårt arbete för Romers sak!

Hon kommer förhoppningsveis återhämta sig fint och kunna troligen kunna återuppta sitt jobb som förespråkare för Romers lika rätt i samhället och förhoppningsvis kan hon snart börja föreläsa i ABF-huset på Sveavägen där många högt uppställda i världen föreläser!

I annat fall får hennes dotter och min numera flickvän Nadja Grönfors ta över rollen om möjligt!?

Nadja kommer behöva lite hjälp i början av ABF och Socialdemokraterna för att kunna komma igång!
Vad är "Romers sak" som du skriver med versal i början? är det att slippa jobba? slippa sitta inne? du är själv zigenare annars skriver man inte som du gör, man borde packa sina väskor och åka tillbaka till Indien för här har man bränt sina skepp sen länge, vad är det zigenare gör? jag har aldrig i mitt liv och ingen jag har talat med stöt på en enda zigenare som arbetar.. att sälja stöldgods, guld, kokain och öl är inget jobb, att råna pensionärer och smuggla är inte heller ett jobb, pack!
Citera
2025-05-04, 23:18
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galnetattaren
En zigenare som tjuvar, de e kan väl ändå inte vara sant?

Är en fotboll rund?
Citera
2025-05-27, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Vad är "Romers sak" som du skriver med versal i början? är det att slippa jobba? slippa sitta inne? du är själv zigenare annars skriver man inte som du gör, man borde packa sina väskor och åka tillbaka till Indien för här har man bränt sina skepp sen länge, vad är det zigenare gör? jag har aldrig i mitt liv och ingen jag har talat med stöt på en enda zigenare som arbetar.. att sälja stöldgods, guld, kokain och öl är inget jobb, att råna pensionärer och smuggla är inte heller ett jobb, pack!

Inget av det du skriver stämmer! Du har ingen aning om saker!
Citera
2025-05-27, 13:33
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Suck! Alla dessa fördomar!

Eftersom jag har jobbat b.la i butik så har fördommarna bekräftats många gånger.
Citera
2025-05-27, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Eftersom jag har jobbat b.la i butik så har fördommarna bekräftats många gånger.

Ehh..jaha??

Och???

Gör en skillnad då!!!

Citat:
I am starting with the man in the mirror! / Michael Jackson!
Senast redigerad av Mistyarrow 2025-05-27 kl. 13:37.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in