• 1
  • 2
2024-05-08, 22:12
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag är en kvinna och inte det minsta bögig. Joppes matresa ute i Europa är helt underbar!

Håller helt med dig! Är också kvinna och en knapp handfull år äldre än Joppe. Hans matresa är verkligen fantastisk! Gillar som sagt verkligen hans ödmjuka och lite naiva framtoning, i kombination med att han ändå tar sig an (för landet/regionen) traditionella maträtter på ett så fint sätt.
Citera
2024-05-16, 15:27
Medlem
GlobalVisions avatar
Helt okej!
Citera
2024-06-06, 21:19
Medlem
Offerviljas avatar
Joppe är hemma igen från sin Europaresa. Det senaste avsnittet där han och hans underbara vän Corre testade maten på en massa vägkrogar som ligger mellan Stockholm och Umeå var riktigt bra. Jag har när jag var liten och med familjen åkte upp till Hälsingland stannat och ätit mat vid både Gävlebron och Tönnebro. Minns dock inte om maten där var god eller äcklig. Joppe Cooks är en av Sveriges charmigaste och bästa kanaler någonsin!

Per Persson - Tönnebro

Nere vi vattnet, en stenig strand, med kärlekspar hand i hand. Hon är rund om magen, de har jobbat bra...
Citera
2025-03-18, 23:16
Medlem
Offerviljas avatar
Den senaste videon där Joppe och hans barndomsvän Ellen åker på en roadtrip runt Irland var otroligt mysig och bra!
Citera
2025-04-04, 05:58
Medlem
Offerviljas avatar
Åh, vad jag älskar Joppe! Han har en sådan otroligt charmig och ödmjuk personlighet. I den senaste videon är han ute vid en mysig sjö i det vackra vårvädret och friterar kyckling, ibericogris och räkor. Friterad mat är egentligen inte det bästa jag vet, men det spelar ingen roll. Allting som Joppe lagar och gör blir intressant att titta på. Allra bäst är kanalen när han är ute och reser. Irlandsavsnittet som kom ut för ett par veckor sedan var helt magiskt underbart. Hoppas att Joppe och Ellen beger sig ut på en ny liknande resa snart igen.
Citera
2025-04-14, 10:06
Medlem
Offerviljas avatar
Det ska bli jätteintressant att följa Joppe på hans resa i Asien. Han ska vara där i 30 dagar och besöka fem olika länder. I det första avsnittet är han, hans vän Vincent och Vincents bror i Bangkok och testar maten där. Kul att de lottade vad de skulle äta för någonting och inte bara tog det som de tyckte verkade godast på menyerna. Hoppas att Joppe på den här Asienresan kommer att åka till Japan och provinsen Sichuan i Kina.
Citera
2025-04-16, 00:03
Medlem
Han har ju fått nys om att man kan tjäna stora pengar på YT precis som sin vapendragare Sampe.
Men faktum är att han är så jävla tråkig å kolla på, allt går i slow motion och hans kunskap inom mat är NOLL.

När han är i Asien å testar rätter så vet han inte ens vad han käkar, varken rätt eller råvaror har han koll på så hur intressant är det.
Citera
Igår, 04:52
Medlem
Offerviljas avatar
Äntligen har det släppts en ny video från Asienresan. Anledningen till att det har dröjt så lång tid innan det kommit ut någonting nytt är för att Joppes dator gick sönder. I den nya videon befinner han sig i Tokyo och testar en massa sushi. Ett väldigt intressant avsnitt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in