Har du frresten tagit ngot blodprov innan, och nr planerar du att ta nsta? Tnker p strot och dianabolen. Kickstarta r nog mer n modern myt/broscience, hr r en bra lnk titta igenom hela och lyssna p det han sger om androgen-receptorerna:
https://youtu.be/7CEqpRe0mvs?si=CPfSdRqdVUSkCjKU
terigen, jag frstr vad du menar med att vila huvudet frn att rkna kalorier, det r ltt att bli bde trtt och knpp p det efter ett tag. Men nu har ju inte steroid-livet valt dig, utan du har valt steroid-livet. Kanske vid en alldeles fr tidig tidpunkt. Men du kan ju inte ha kakan och ta den samtidigt s av respekt fr dig sjlv och risken som kurandet nd r s kan det nog nd vara lge att lgga i en extra vxel de hr veckorna och vara strikt i kosten. Det r infinitivt mycket bttre att skippa 1 kg muskler om det skulle innebra att du samtidigt slipper 6-7 kg fett. Fettceller frsvinner inte, de tms bara, och de kommer fyllas snabbare nsta bulk. Slow and steady wins the race. Du har s sjukt mycket tid p dig, tnk p oss andra som redan str med 1 fot i graven.
Ja inga mer jvla pekpinnar. Rent diet-mssigt s r det som jag skrev tidigare, rutin och att ta samma trkiga saker r nyckeln till att hlla ut. Jag ter samma frukost, samma mellanml och samma kvllsml, och sen lagar vi olika matldor tv dagar i veckan. Det blir inte hlften s jobbigt som om man ska uppfinna hjulet varje jvla dag och frska prnta ned allt man sporadiskt trycker i sig. Nu ska du ju g upp i vikt s det underlttar,jag struntar oftast I att skriva upp smsaker som dyker upp ibland, typ trycka i sig barnens rester. Exempel dag:
Frukost: 1 dl havregryn+30 g ntter+ 7 gram kokosolja +1 dl mjlk + 2 gg: 540 kcal, 25 g protein
Mellanml 1: 30 g ntter + 2 dl kvarg: 311 kcal, 23 g protein
Lunch: 100 g broccoli + 7 ml olivolja + 120 g kycklinglrfil 150 g (r) + potatis I ugn med olja 150 g: 490 kcal, 35 g protein
Mellanml 2: 30 g ntter + 2 dl kvarg
Middag: samma som lunch
Kvllsml: proteinshake + brd 40 g + 7 g smr + 40 g makrill i tomatss: 346 kcal, 27 g protein
Totalt ca 2500 kcal, 170 g protein.
Sen p kvllen zink+magnesium+d-vitamin+taurin+gaba, och p morgonen omega-3+multivitamin-tablett.