Citat:
Ursprungligen postat av
Gaspodin
Du verkar resonera på samma sätt som Hizbollahs ledning verkar göra, ett sätt att tänka där det enda som räknas är en militär seger. Saker som bruk av mänskliga sköldar (oavsett vilken sida dessa olyckliga nu är på) eller andra krigsbrott, är endast medel för att uppnå militära framgångar.
Är det din tolkning av vad jag har skrivit undrar jag om du antingen trollar eller fått ditt huvud utsatt för trubbigt våld. Du har alltid möjligheten att läsa mina inlägg flera gånger och kvarstår dem som obegripliga för dig kan du sedan utveckla vad du har invändningar mot.
Citat:
Nu vänder du svart till vitt!
(grus i översättningsmaskinen?)
Intressant förvirring i och med att du ständigt visar på hur svartvit din bild av världen är. Världen är inte en fotbollsmatch enligt mig.
Citat:
Var är jag lättrogen?
Snälla berätta! så att jag kan bättra mig.
Lättrogen på det sätt att du tror dig veta hur saker och ting ligger till; vad du i det här sammanhanget vill kalla kunskap är bara saker du tror. Det blir närmast pinsamt att du febrilt och med dålig humoristisk tajming försöker koppla ihop användarkonton med olika terrororganisationer när inte diskussionen går dit du vill.