Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-13, 19:53
Medlem
Undra om gissa vikt-tävlingen kommer i veckan. Markus har blivit så mager. Jag tycker inte det syns så mycket på övriga.
2024-05-13, 19:55
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Faktiskt ganska tråkiga avsnitt denna vecka. Mycket utfyllnad kändes det som. När pundis säger en mening har halva programtiden gått.

Tråkigt att spara på allt roligt till den sista veckan när man hade kunnat göra två intressanta sista veckor, bra att vi åtminstone har söndagens Öråd.
2024-05-13, 20:03
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Undra om gissa vikt-tävlingen kommer i veckan. Markus har blivit så mager. Jag tycker inte det syns så mycket på övriga.
Tycker dom är ännu fetare än när dom kom. Dom äter ju ständigt och sitter ner framför kulisserna. Mycket som är bluff och det kommer båtar med kokosnötter och mat. Stod att läsa i artiklar tidigare säsong. Det där gänget skulle inte klarat sig annars. Om dom vägdes skulle hela bluffen avslöjas.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-13 kl. 20:10.
2024-05-13, 20:05
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Tråkigt att spara på allt roligt till den sista veckan när man hade kunnat göra två intressanta sista veckor, bra att vi åtminstone har söndagens Öråd.
Håller med. Det var riktiga sömnpiller och händelselöst.
2024-05-13, 20:18
Avstängd
Vipans avatar
Tror att många som röstar nu på flashback kan komma att ångra sig senare. Pundaren har inte visat sitt rätta jag ännu så att tillräckligt många begriper hur vidrig han är som person. Från att plåga Helene tidigare säsong så ger han sig nu på Pål förmodligen. Hoppas verkligen att han faller på eget grepp och åker ut på målsnöret. Jag kan inte förstå hur någon går på hans fejk då han låtasas vara godheten själv. En gammal pundare är van att lura skjortan av allt och alla. Dom takterna finns kvar vilket uppmärksammas av dom som är vakna.
2024-05-13, 20:28
Medlem
Har pål någon form av assberger störning?
2024-05-13, 20:32
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Har pål någon form av assberger störning?
Knappast. Han verkar hypertevlig och social och det är inget jag förknippar med Asperger.
Senast redigerad av TELAVIV91 2024-05-13 kl. 20:45.
2024-05-13, 20:38
Medlem
fonders avatar
Citat:
Tror att många som röstar nu på flashback kan komma att ångra sig senare. Pundaren har inte visat sitt rätta jag ännu så att tillräckligt många begriper hur vidrig han är som person. Från att plåga Helene tidigare säsong så ger han sig nu på Pål förmodligen. Hoppas verkligen att han faller på eget grepp och åker ut på målsnöret. Jag kan inte förstå hur någon går på hans fejk då han låtasas vara godheten själv. En gammal pundare är van att lura skjortan av allt och alla. Dom takterna finns kvar vilket uppmärksammas av dom som är vakna.

Han har gjort det till sitt levebröd dessutom att spela god och klok förebild, en livsfarlig typ. För två timmar sedan la Robinson-Instagram ut en video på honom och "folk" mest kvinnor med svår medelålderskris är helt besatta av honom.

Tyvärr, tyder mycket på att han vinner Robinson i år.
2024-05-13, 20:42
Avstängd
Vipans avatar
Citat:
Han har gjort det till sitt levebröd dessutom att spela god och klok förebild, en livsfarlig typ. För två timmar sedan la Robinson-Instagram ut en video på honom och "folk" mest kvinnor med svår medelålderskris är helt besatta av honom.

Vad tyder på det?
2024-05-13, 20:48
Medlem
fonders avatar
Citat:
Vad tyder på det?

Mycket går hans väg verkar det som: Många han fjäskat för och lyckats manipulera så pass att de ser honom som en vän istället för en konkurrent, den här veckan som är jätteviktig är han immun, en viss aura hela säsongen visat honom i, en sekvens där en viss musik spelades runt något som han sa tillsammans med Mark och Marcus på Gränslandet och lite sådana mer diffusa saker. Hoppas att jag får fel.
2024-05-13, 20:58
Avstängd
Vipans avatar
Citat:

Afghanerna har väl vuxit upp och nu har kärringarna fått smak på nått nytt. Där passar pundaren in och man kan nästan känna av plasket från deras trosor om man läser facebooktråden. Det är så sjukt forum och när dom gråter och kvider i flock blev det för mycket att ens orka läsa vidare. Samma beundran i varje inlägg. Ger mig fan på att knarkaren blir nästa Bachelor.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-13 kl. 21:01.
2024-05-13, 21:03
Medlem
Citat:
Alex ser samtliga som spelpjäser och den där godheten är bara kamouflage. Sen vem som helst vinna utom Alex då hela upplägget är sjukt. Han kommer in som Jesus själv och lurar sina lärjungar. Lägg märke till hur han jäser och sträcker på sig i kommande avsnitt. Har sett alla på plus.

Lite ironiskt att du grinar över att Alex skulle spela falskt och ljuga folk upp i ansiktet medan din favoritpojke Pål, som tillomed fick agera profilbild under några veckor, nämnt oändligt med gånger att han saknar heder, gärna ljuger för folk, är girig och spelar med 0% hjärta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in