Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-03-24, 09:09
Medlem
Alla tjejerna utom Max 2 är sämre än vanliga tjejer i samhället. Så hur fan kan.dom ha så jävla skev självbild och sätta att dom har pannben och är fighters när dom är så äckligt svaga?

Helen kommer krossa dom andra OM hon kommer in från gränslandet vilket jag hoppas och tror. Tror att Bajenpundaren vinner hela Robinson. Har hört det från folk som känner honom. Tyvärr.
2024-03-24, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfiken89
Vem av deltagarna är det som suttit i fängelse?

Kemo är det låst artikel dock.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-kemo-samateh
2024-03-24, 09:38
Medlem
” ”Godtrogen” och ”dumsnäll”.
Så beskriver ”Robinson”-deltagaren sig själv efter att 2020 förvarat ett vapen åt en barndomskompis i sin lägenhet.
– När jag blev dömd till nio månaders fängelse var jag förkrossad, jag visste inte riktigt vad jag skulle känna, säger han till Expressen.
TV4 kände till mannens bakgrund och svarar nu på hur de resonerade.”

Från Expressen .

https://www.expressen.se/noje/robins...or-vapenbrott/
2024-03-24, 10:06
Medlem
Pål pottfrisyr (polpott) är väldigt lik mad.

https://images.app.goo.gl/XgL5FXB1wqJeKuBF9
2024-03-24, 10:29
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
” ”Godtrogen” och ”dumsnäll”.
Så beskriver ”Robinson”-deltagaren sig själv efter att 2020 förvarat ett vapen åt en barndomskompis i sin lägenhet.
– När jag blev dömd till nio månaders fängelse var jag förkrossad, jag visste inte riktigt vad jag skulle känna, säger han till Expressen.
TV4 kände till mannens bakgrund och svarar nu på hur de resonerade.”

Från Expressen .

https://www.expressen.se/noje/robins...or-vapenbrott/

Jag läste i en annan artikel som jag fick tips om här att han var skyldig den kriminelle mannen pengar. Så det låg nog mer bakom än att vara "godtrogen och dumsnäll". Det mest korkade man kan göra är väl att sätta sig i pengskuld till en kriminell person. Om han nu visste om att han är kriminell...
2024-03-24, 10:58
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Vem försöker Fredrik lura med sitt ständiga tugg om "manlighet" o.s.v? Han vill så gärna framstå som alfa, men det funkar inte.
2024-03-24, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Kemo.

Vad satt han för?
2024-03-24, 14:18
Medlem
Stockholmare..s avatar
Det finns tre personer jag retat upp mig på, först Maureen, Fredrik med skägget och sedan hon som rakat av håret som är på Gränslandet.

Alltså den här Maureen. Man spyr varje gång man hör hennes arabskrik. När hon satt där och skulle dirigera bordet som bollarna skulle rulla på var ju rena skämtet. Istället för att säga åt respektive person om käppen skulle upp eller ner, så skriker hon om höger och vänster och pekar med fingrarna haha! Hade jag varit med i samma lag så hade jag gett henne en ordentlig utskällning.

Den här Fredrik leker macho och alla känner igen den typen av personer som odlar ett stort vikingaskägg och sedan brer på med sina maskulina sida så det går till överdrift. Att han först trycker ner kvinnorna för att sedan medvetet sabba i en tävling visar på dålig karaktär.

Kvinnan som rakat av håret som befinner sig just nu på gränslandet är bara väldigt obehaglig och smålat.
2024-03-24, 14:55
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmare..
Det finns tre personer jag retat upp mig på, först Maureen, Fredrik med skägget och sedan hon som rakat av håret som är på Gränslandet.

Alltså den här Maureen. Man spyr varje gång man hör hennes arabskrik. När hon satt där och skulle dirigera bordet som bollarna skulle rulla på var ju rena skämtet. Istället för att säga åt respektive person om käppen skulle upp eller ner, så skriker hon om höger och vänster och pekar med fingrarna haha! Hade jag varit med i samma lag så hade jag gett henne en ordentlig utskällning.

Den här Fredrik leker macho och alla känner igen den typen av personer som odlar ett stort vikingaskägg och sedan brer på med sina maskulina sida så det går till överdrift. Att han först trycker ner kvinnorna för att sedan medvetet sabba i en tävling visar på dålig karaktär.

Kvinnan som rakat av håret som befinner sig just nu på gränslandet är bara väldigt obehaglig och smålat.

Konstigt att tjejlaget valde just Maureen till att dirigera. Hon gör ju ett extremt stirrigt och ostrukturerat intryck, så det som hände kändes förutsägbart. Självmål! Då hjälper det inte att man har en skäggig Fredrik på sin sida.
2024-03-24, 15:50
Medlem
[quote=Stockholmare..|87768856]Det finns tre personer jag retat upp mig på, först Maureen, Fredrik med skägget och sedan hon som rakat av håret som är på Gränslandet.

Kvinnan som rakat av håret som befinner sig just nu på gränslandet är bara väldigt obehaglig och smålat.[/QUOTE

Jag försökte svara med spoiler men det blev ingen spoiler. Min andemening var att jag håller med dig!
Senast redigerad av Vildesvinn 2024-03-24 kl. 15:52.
2024-03-24, 16:46
Medlem
CS128s avatar
[quote=Vildesvinn|87769896]
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmare..

Kvinnan som rakat av håret som befinner sig just nu på gränslandet är bara väldigt obehaglig och smålat.[/QUOTE

Jag försökte svara med spoiler men det blev ingen spoiler. Min andemening var att jag håller med dig!

**Du behöver INTE använda Spoiler OM avsnittet har visats/lagts upp att kunna se på TV4 PLAY!!! Det står i reglerna i första inlägget av moderatorn här i tråden. Spoiler måste man ha OM avsnittet endast har visats på BETALKANAL som t ex TV4 Play PLUS.**
2024-03-24, 16:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartbag
Fattar inte hur Zayer kunde släppas igenom uttagningen, hon vill ju inte ens tävla. Frågar de inte ens om de vill vinna...

Hon är Årets Trigger som produktionen tydligen har favoriserat att ta in JUST för att hon INTE vill tävla och samtidigt talar om det för samtliga andra deltagare "att hon inte gillar att tävla" = Upptar en plats för någon annan som verkligen hade velat att göra allt dvs tävla i Robinson.Hon har dessutom överlevnadskunskaper av mat som går att hitta i naturen som de förlorar om de röstar ut henne. Om hon hade lyckats att ta sig in i själva Robinson igen har flera kanske tyckt att hennes kunskaper varit viktiga för att behålla henne - men Tack och Lov plockade Helene hem tävlingen mot henne i Gränslandet

Nu slipper deltagarna att rösta ut henne i varje fall bara dagens förlorare i Örådet ser till att ta chansen att fortsätta på Gränslandet för då åker hon ut och hem. Hoppas, hoppas att det blir så
Senast redigerad av CS128 2024-03-24 kl. 16:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in