Han postade p Instagram:
Citat:
LSKADE PODDLYSSNARE!
Jaha, d var vi hr. Slutet. Ridn gr ner. Podden packar ihop, och det blir inga fler avsnitt.
Efter mnga timmars inspelning, klippning, svett och ondiga rant om samhllets totala frfall har jag bestmt mig fr att lgga ner. Det r inte ni, det r jag.
Jag vill verkligen tacka er. Ni har varit lojala, smarta, och lagom cyniska. Att vissa av er har orkat betala fr att lyssna p mina rants om OnlyFans, gubbtecken och Sveriges eviga strvan att vara vrldens mest sjlvutplnande land det r vackert. En slags modern martyrskap.
S vad hnder nu? Ska jag g vidare och bli en LinkedIn-coach? Ska jag starta en Youtube-kanal dr jag garvar t mina egna skmt al Anis Don Demina? Ingen vet. Men en sak r sker - jag kommer alltid att vara tacksam fr att just ni var med p den hr resan.
Era bidrag har gjort att jag har kunnat gra den hr podden utan att behva slja stjrt p Temu. Jag verdriver kanske lite. Men det r knslan iallafall.
Tack fr allt, och kom ihg: Om ni ser mig i framtiden i en tv-soffa och jag pltsligt pratar om positivt tnkande och sjlvfrverkligande - g ihop i en crowdfounding och anlita en torped. Lova mig det.
5d
Vet inte vad jag ska sga. Lite synd att den lggs ner. andra sidan var ju kvaliten vldigt dlig. S frhoppningsvis fr Frank tid till att gra ngot annat, som kanske blir nnu bttre.