2024-02-10, 11:42
Medlem
En man i 20 års åldern åtalas för flera personrån, inbrott etc.
Citat ur tidningen Ångermanland "I början december 2023 sker en rad rån och inbrott i Härnösand.

En man i 20-års åldern hotar till sig dyra märkeskläder med kniv och kofot.

Snart ställs mannen, som nekar till brott, inför rätta"

Vem är denna stjärna som sprungit runt i Härnösand och rånat 15 åriga pojkar på deras märkesgrejer?

Länk till artikeln:https://www.tidningenangermanland.se...o-for-en-jacka
Senast redigerad av Ultraaviolett 2024-02-10 kl. 12:25.
Citera
2024-02-10, 15:16
Medlem
En Gucci-keps och en Monclerjacka vars värde bedömts till totalt drygt 20 000 kronor.

Bild: Polisens förundersökning.

Om jag förstått rätt så är det en 20 åring som härjat runt.

Intressant är att man kan få uppfattningen att han bl.a. rånat 15 åringar på gucci-väskor och monclerjacka.

Vilka 15 -åringar frånsett ensamkommande tidigare for runt i gucciväskor och jackor för 20 papp?
Och i Härnösand. Man undrar ju varifrån pengarna kommer?

Hur gör man för att få ut fup?
Citera
2024-02-11, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl-Lennart
En Gucci-keps och en Monclerjacka vars värde bedömts till totalt drygt 20 000 kronor.

Intressant är att man kan få uppfattningen att han bl.a. rånat 15 åringar på gucci-väskor och monclerjacka.

Vilka 15 -åringar frånsett ensamkommande tidigare for runt i gucciväskor och jackor för 20 papp?

Ja man kan verkligen undra hur ungarna har råd med detta, och att föräldrar inte bryr sig eller har förmåga att bry sig om hur de fått pengar till det (dorgförsäljning). Eller så är det väl rika Svenssons som köpt allt ungarna pekat på.. Men i Härnösand känns det kanske mer som det första alternativet...

Fup bör man få ut genom att kontakta tingsrätten i Ångermanland, hat inget målnr dock.

Den man som nu gjort detta håller väl 100% på med droger och behöver pengar.. vem fan vill råna folk på kläder å sen ha på sig de själv...
Citera
2024-02-11, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultraaviolett
En man i 20 års åldern åtalas för flera personrån, inbrott etc.
Citat ur tidningen Ångermanland "I början december 2023 sker en rad rån och inbrott i Härnösand.

En man i 20-års åldern hotar till sig dyra märkeskläder med kniv och kofot.

Snart ställs mannen, som nekar till brott, inför rätta"

Vem är denna stjärna som sprungit runt i Härnösand och rånat 15 åriga pojkar på deras märkesgrejer?

Länk till artikeln:https://www.tidningenangermanland.se...o-for-en-jacka
Lås in å släng nyckeln, leta upp efter 30 år och utvisa fanskapet
Citera
2024-02-11, 17:18
Medlem
Man undrar vad härnösand är för samhälle. Knepigt nog så läser jag lokaltidningen var dag men kan inte påminna mig att jag läst om dessa rån.

Så är det lokaltidningen eller polisen som mörkar?

Vi skatteslavar kanske inte borde veta hur det nya samhället fungerar?
Citera
2024-02-11, 20:24
Medlem
0xmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl-Lennart

FUP får du genom att maila tingsrätten. Du behöver inget målsnummer. Räcker med att du beskriver ärendet.Posta gärna här sen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in