2024-04-13, 19:37
Medlem
Personligen tror jag att wille bara har hamnat emellan kniv dramat om man läser sida 47 av 851
Citera
2024-04-13, 21:40
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanstig123
Personligen tror jag att wille bara har hamnat emellan kniv dramat om man läser sida 47 av 851

Du tänker på skadan han har i handen eller? Tror han fick den när han och "ryssen" ramlade vid ytterdörren till huset.
Citera
2024-04-14, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
Vännen är J.S?
Stämmer
Citera
2024-04-14, 08:55
Medlem
Citat:
Du tänker på skadan han har i handen eller? Tror han fick den när han och "ryssen" ramlade vid ytterdörren till huset.
Då är är de ju isaks intressant a övervakningskamror . Spännande
Citera
2024-04-14, 17:01
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jollikokko
Stämmer

Jag tycker att det säger en del om en person om man är vän med Jocke, för han är den största jävla idiot jag någonsin träffat.

Är man i medelåldern eller äldre, bor i Hassela och bara känner Wille ytligt så kan jag förstå att man har bilden av honom som snäll, hjälpsam och omtyckt.
Är man yngre och har träffat honom i fler miljöer, situationer och sinnestillstånd så har man en annan bild...

Personligen så tycker jag att han är en ryggradslös fegis som pratar bakom ryggen om folk men aldrig kan stå för det "face to face". Han blir uppkäftig när man är full och fått mycket stryk för det, sen efteråt så ljuger han om det och säger att han har blivit misshandlad helt oprovocerat. Han är alkoholist och pundare men pratar skit om andra som har samma problem. Han betalar inte sina skulder vilket också har satt honom i problem, sen så ljuger han om det också och spelar ett offer som blivit utsatt för utpressning. Han är kompis med polisen (golare) och åklagar (enligt han själv) men hänger med kriminella. Han är en hycklare som inte lever som han lär.
Citera
2024-04-14, 19:39
Medlem
[quote=Nordanstig123|87973646]Då är är de ju isaks intressant a övervakningskamror . Spännande[/QUOTS
Säger inte ägaren av kamerorna i förhöret att kamerorna bara visar det som sker just nu?
Vem vet det kanske går att återskapa efter kontakt med leverantören av tjänsten.
Citera
2024-04-14, 19:48
Medlem
Citat:
Jag tycker att det säger en del om en person om man är vän med Jocke, för han är den största jävla idiot jag någonsin träffat.

Är man i medelåldern eller äldre, bor i Hassela och bara känner Wille ytligt så kan jag förstå att man har bilden av honom som snäll, hjälpsam och omtyckt.
Är man yngre och har träffat honom i fler miljöer, situationer och sinnestillstånd så har man en annan bild...

Personligen så tycker jag att han är en ryggradslös fegis som pratar bakom ryggen om folk men aldrig kan stå för det "face to face". Han blir uppkäftig när man är full och fått mycket stryk för det, sen efteråt så ljuger han om det och säger att han har blivit misshandlad helt oprovocerat. Han är alkoholist och pundare men pratar skit om andra som har samma problem. Han betalar inte sina skulder vilket också har satt honom i problem, sen så ljuger han om det också och spelar ett offer som blivit utsatt för utpressning. Han är kompis med polisen (golare) och åklagar (enligt han själv) men hänger med kriminella. Han är en hycklare som inte lever som han lär.

J är one of a kind minst sagt.

W lär förmodligen inte anses som snäll och omtyckt efter den här rättegången är klar, verkligheten kommer alltid ikapp.
Citera
2024-04-15, 03:05
Medlem
[quote=Jollikokko|87981035]
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanstig123
Då är är de ju isaks intressant a övervakningskamror . Spännande[/QUOTS
Säger inte ägaren av kamerorna i förhöret att kamerorna bara visar det som sker just nu?
Vem vet det kanske går att återskapa efter kontakt med leverantören av tjänsten.

Japp låter konstigt.med "övervakningskameran"

Å från att wille å målsäganden ramlar mer från trappen. Målsäganden tar sig till sin lgh å ville till bilen . Å vill därefrån . Finns ingen anledning att hålla honom häktad för att försvåra utredningen om man ser på övriga förhörs protokoll om de andra så har "w" mer långa meningar där FL bara säger Mn . Ha ha hur var de här med vartannat vatten
Citera
2024-04-15, 09:22
Medlem
Bushido-95s avatar
[quote=Nordanstig123|87984748]
Citat:
Ursprungligen postat av Jollikokko

Japp låter konstigt.med "övervakningskameran"

Å från att wille å målsäganden ramlar mer från trappen. Målsäganden tar sig till sin lgh å ville till bilen . Å vill därefrån . Finns ingen anledning att hålla honom häktad för att försvåra utredningen om man ser på övriga förhörs protokoll om de andra så har "w" mer långa meningar där FL bara säger Mn . Ha ha hur var de här med vartannat vatten

Det är ganska svårt att hänga med i dina resonemang och dina slutsatser verkar ologiska med det material som finns i FUP´en så bara för att få det klart och tydligt. Du tycker att Wille inte ska vara häktad för att han pratar mycket i förhören och du tror på hans uppgifter om att han bara satt sig i bilen efter det att han om "ryssen" ramlat vid ytterdörren. Har jag förstått dig rätt då?
Citera
2024-04-15, 09:33
Medlem
Citat:

Jocke jocke sundin hi hi hi vilken *
Citera
2024-04-15, 16:49
Medlem
Citat:

Usch dig skulle man inte vilja festa med..
Du skriver som nån jävla Rickard Rättrådig
men i dina inlägg så skiner det igenom att du har nåt personligt agg mot bröderna H.
Du verkar gotta dig i att de har torskat .
Klart de ska låsas in för det som de gjort men det var nog Ryssens skalle på E som satte igång det hela.
Citera
2024-04-15, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggch
Usch dig skulle man inte vilja festa med..
Du skriver som nån jävla Rickard Rättrådig
men i dina inlägg så skiner det igenom att du har nåt personligt agg mot bröderna H.
Du verkar gotta dig i att de har torskat .
Klart de ska låsas in för det som de gjort men det var nog Ryssens skalle på E som satte igång det hela.

Om man hänger upp sig på att folk tar ställning för eller mot saker, inklusive tycker annat än dig, på Flashback lär du inte bli långvarig på forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in