2024-02-09, 12:46
  #1
Medlem
Tydligen en demonstratinon på Odenplan av korskvinnan.

Hur kommer islamisterna reagera när en svensk kvinna återigen bränner koranen?

https://www.youtube.com/live/yEvsXQb8Yms?si=VwfgbO1AfLNdgVSc
Citera
2024-02-09, 12:59
  #2
Medlem
grey.eagles avatar
Gissar att hon röstat på KD och nu ångrar vad KD gjort.
Citera
2024-02-09, 13:00
  #3
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Tydligen en demonstratinon på Odenplan av korskvinnan.

Hur kommer islamisterna reagera när en svensk kvinna återigen bränner koranen?

https://www.youtube.com/live/yEvsXQb8Yms?si=VwfgbO1AfLNdgVSc
Aporna lär väl bete sig som vanligt dvs. kasta sten, bränna bilar och bara vara sig själva.
Citera
2024-02-09, 13:08
  #4
Medlem
Stygotiuss avatar
Det är Jade Sandberg, väl?

Citat:
Där stod Jade Sandberg, präst i Allmänna apostoliska kyrkan, med ett vitt kors i handen, hon berättade att hon avskyr islam och att det finns demoner som hatar Jesus.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/BWErll/oisin-cantwell-om-koranbranningen-vid-irans-ambassad
Citera
2024-02-09, 13:17
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Det är Jade Sandberg, väl?



https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/BWErll/oisin-cantwell-om-koranbranningen-vid-irans-ambassad

Ja just så heter hon kom inte på namnet när jag gjorde tråden.
Citera
2024-02-09, 13:33
  #6
Medlem
Raytheons avatar
En islamist försökte ta den brinnande boken.
Citera
2024-02-09, 13:53
  #7
Avstängd
fululfs avatar
Det här är ju uppenbart en person i behov av vård, hur pratar precis som en psykotisk. Det vore nog billigare i längden också att sätta henne på hispan än att hålla på och ge henne polisbeskydd hit och dit. Ingen bryr sig om vad hon svamlar om ändå.
Citera
2024-02-09, 13:57
  #8
Medlem
Raytheons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Det här är ju uppenbart en person i behov av vård, hur pratar precis som en psykotisk. Det vore nog billigare i längden också att sätta henne på hispan än att hålla på och ge henne polisbeskydd hit och dit. Ingen bryr sig om vad hon svamlar om ändå.

Hon är knivskarp och modig som få. En riktig hjälte.
Citera
2024-02-09, 16:20
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Det här är ju uppenbart en person i behov av vård, hur pratar precis som en psykotisk. Det vore nog billigare i längden också att sätta henne på hispan än att hålla på och ge henne polisbeskydd hit och dit. Ingen bryr sig om vad hon svamlar om ändå.


Det finns demoner. Det finns onda krafter och de vill oss illa. När vi kristna säger det är vi i behov av vård enligt de ”goda människorna”. Men muslimer har sin religionsfrihet helt okritiserad.

Konstigt eller hur,
Citera
2024-02-09, 17:15
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Det finns demoner. Det finns onda krafter och de vill oss illa. När vi kristna säger det är vi i behov av vård enligt de ”goda människorna”. Men muslimer har sin religionsfrihet helt okritiserad.

Konstigt eller hur,

Jag anser, även om jag personligen är skeptisk till existensen av en andlig värld, inte att man behöver vård bara för att man tror att det finns onda andemakter oavsett om man är muslim kristen eller jude. Men om vi nu antar att det finns en andlig värld med onda och goda andemakter och att kristendomen står för det goda, är den här kvinnans agerande förenligt med kristendomen. Jag noterar att hon börjar med att be till en ängel, vilket inte alla kristna sanktionerar (1) och hon är pastor och samtidigt kvinna, inte heller det sanktionerar alla kristna.
Citera
2024-02-09, 17:26
  #11
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
Är inte kristen men modigt gjort, en kvinna med "lite ballar", äntligen.
Citera
2024-02-09, 17:53
  #12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Det här är ju uppenbart en person i behov av vård, hur pratar precis som en psykotisk. Det vore nog billigare i längden också att sätta henne på hispan än att hålla på och ge henne polisbeskydd hit och dit. Ingen bryr sig om vad hon svamlar om ändå.

Arbetar du med att diagnosticera psykiatriska tillstånd på distans, eller är det en översittarattityd för att du ogillar henne? Låsa in den som inte tycker som du? Bekvämt ja, men rätt som det är blir du själv inlåst för dina åsikter i det samhälle du förespråkar.

Människor har rätt att kalla negativa krafter demoner, även om du störs av det. Jag tror hon bara är heligt förbannad över tillståndet i Sverige och, som någon skrev, modig. Man behöver inte hålla med om hennes samhällsanalys, men respektera det hon gör.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in