M*ts P*rsson hade stämt träff med en 13-åring men istället mötte han två män som gav honom en liten omgång.
Jag har laddat upp videon så den kan ses av folk som även inte har ett twitterkonto (videon finns att beskåda i två dagar sedan tas den bort): https://streamable.com/16fuyl
Vad som ska diskuteras: Är det här rätt väg att gå för att bekämpa pedofiler?
Senast redigerad av RoifiKatamaxClub 2024-02-07 kl. 22:03.
Satan vad fega dom är alltså Den där mannen kunde lika gärna ha varit på väg att träffa sin dotter. Sedan kommer två blattar och slår honom 2v1 som vanligt. Jag respekterar Dumpen, men såna här invandrare som bara hittar på anklagelser för att få slå svennar, njäe, not my kap of tiea.
Satan vad fega dom är alltså Den där mannen kunde lika gärna ha varit på väg att träffa sin dotter. Sedan kommer två blattar och slår honom 2v1 som vanligt. Jag respekterar Dumpen, men såna här invandrare som bara hittar på anklagelser för att få slå svennar, njäe, not my kap of tiea.
Dom där två skulle bett polisen komma och frågat ut den där Mats. Kan inte misshandla människor på det sättet. Det är brottsligt. Sen ska dom där männen en gång för alla sluta söka upp minderåriga på nätet. Undrar om den där Mats har träffat några tjejer. Det var kanske inte första gången han skulle träffat någon ung tjej
Inte rätt att straffa ett brott med ett annat. Börjar man med såna grejer är det snart någon som spöar på någon som dom tror är pedo eller slår ihjäl någon Farlig väg att gå
Så länge man VET att personen gjort sig skyldig till att försöka träffa nån minderårig, och specifikt då att det är bekräftat att det var just i sexuellt syfte, så har jag inga problem med i princip vad som helst som görs mot dem.
Däremot gillar jag väl ändå inte tendensen till lynchmobb-rättvisa generellt ändå, vad händer t.ex om några såna där snubbar bara plockar nån gubbe de inte gillar av nån helt annan anledning, spöar honom i en video och hänger ut honom som pedofil för resten av livet? Skärmdumparna såg ju iofs ganska övertygande ut i det där fallet men det är ju samtidigt absolut inte svårt att fejka en sån grej till en video heller. Och har de den etablerade street credzen att de alltid bara ger sig på verifierade peddon så kommer ju de flesta att bara köpa vad de än postar utan nån djupare källgranskning.
Så det känns väl kanske inte helt rättssäkert hela upplägget och den biten skaver väl i mig åtminstone litegrann, men så länge det mer civiliserade samhället låter dem komma undan på tok för lindrigt så är det väl ändå kanske "den bästa dåliga lösningen" för att till någon grad få stopp på det.
Klassiskt, jävla babbebeteende. Maskerade och flera mot en. Ni tycker andra ska ta ansvar och straffet för sina handlingar men själva är ni fega fjollor som gömmer er. Ta av er maskerna och stå upp för vad ni gör som riktiga män och sluta bete er som några hobbyblattar. Ni sitter säkert och blir kåta av att chatta med gubbar era smygfikusar.
Dom där två skulle bett polisen komma och frågat ut den där Mats. Kan inte misshandla människor på det sättet. Det är brottsligt. Sen ska dom där männen en gång för alla sluta söka upp minderåriga på nätet. Undrar om den där Mats har träffat några tjejer. Det var kanske inte första gången han skulle träffat någon ung tjej
Nä, de gjorde helt rätt. Det är inte straffbart i Sverige för en vuxen man att stämma träff med ett barn för att sedan knulla barnet och alltid så har de stämt träff "bara för att prata".
Det behövs mer våld i Sverige riktat mot rätt personer. Pedofiler och babbar.
Jag tror de här svartingarna bara vill ha det för en ursäkt att misshandla människor. De misshandlar och springer sedan iväg. De ringer inte någon polis för då vet de att de kommer bli tagna för misshandel.
De här människorna är lika dåliga som pedofilerna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!