• 1
  • 2
2024-03-27, 23:07
Medlem
carminaburanas avatar
Var det nån som orkade se klart?

Jag gillade den, även om de två sista avsnitten blev extremt röriga, och många saker klarades inte upp, eller motsade vad som skett i tidigare avsnitt. Det kändes som att det skulle behövt ett avsnitt till för att leda upp till

Hufsad, jag ger den 6.5/10, det dras av 0.5 för skakigt skådespel
Citera
2024-03-31, 21:02
Medlem
Är på 7 av 8 och det är ... rörigt...
Handlar det om quantum superposition där två saker kan vara på olika platser samtidigt eller multiverse?
Citera
2024-03-31, 21:08
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p125
Är på 7 av 8 och det är ... rörigt...
Handlar det om quantum superposition där två saker kan vara på olika platser samtidigt eller multiverse?

Avsnitt 7 var speciellt rörigt, jag gav upp att försöka hålla reda på allt och litade på att de fixade det i sistsa avsnittet, och det gjorde de...typ..En del saker som går emot sig själv får man aldrig svar på.
Citera
2024-04-01, 06:12
Medlem
Matsu-sans avatar
Känns ganska oinspirerande med tanke på att Noomi Rapace suger som skådis
Citera
2024-04-02, 23:37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Känns ganska oinspirerande med tanke på att Noomi Rapace suger som skådis
Här är hon bättre än okey dock, men antar du inte gillar henne och då är ju det förståeligt att du inte riktigt gillar henne fast det är okey.

Det som jag annars tycker är rätt bra, så har jag ett förbehåll och det är att man får ingen rätsida på det hela och vart de hamnade.
Men kanske man ska titta om det en gång så kanske man finner saker man missat och som gör det tydligare.
Noomi gör det dock bra, men blir lite konstigt när man har en man som ska vara svensk(För det ska han föreställa eller? Och om inte, vilken nationalitet då? Och namnet Magnus på detta, Taylor dock låter ju inte så svenskt.) och inte pratar ett ord och barn som visserligen talar rätt så bra.
Men man känner dock ändå att något saknas i talet.
Och just detta får mig att tänka kanske man skulle skippat svenskan, och även känns inte dialogen riktigt synkad och kanske just pga den som gjort dialogen inte kan svenska och översätt konstigt, eller att någon gjort det på svenska men inte riktigt förstått vad den ska göra.
För det var faktiskt mer än en gång som jag satt och tänkte på att det inte riktigt kändes rätt.
Citera
2024-05-11, 06:49
Medlem
diseuses avatar
Sex veckor efter att sista avsnittet släpptes meddelas nu att serien är inställd.

Källa: Deadline (‘Constellation’ Canceled By Apple After One Season)
Citera
2024-05-12, 17:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Sex veckor efter att sista avsnittet släpptes meddelas nu att serien är inställd.

Källa: Deadline (‘Constellation’ Canceled By Apple After One Season)
Tyckte den var intressant, men även en alldeles för lång rad av frågetecken och vaghet.
Gillade när jag såg den, men kommer inte sakna den heller.
Citera
2024-05-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Såklart, den obligatoriska negern är närvarande i rymdkapseln.
Verkar vara mycket animerat.
Massa HBTQP++ trams också?

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Har bara sett två avsnitt, men lite spännande, en del mystiska saker och ger en allmän skön känsla i den genren, även lite lite skrämsel.
Men greppa vad som sker går inte än, och misstänker detta kommer ta rätt många avsnitt till för nå dit.

Gillar man genren, så kommer man tycka om detta.
Frågan är bara hur mycket, för även jag är osäker där och just pga man inte riktigt fått grepp än.

Att du skriver med anagram förändrar inte faktum, men visst gillar man den typen av woke kan det ju vara bra.
Citera
2024-05-12, 18:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krekola
Att du skriver med anagram förändrar inte faktum, men visst gillar man den typen av woke kan det ju vara bra.
Vad är det du yrar om?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in