Citat:
Ursprungligen postat av
DenVildeSvensken
Putin kommer att förbjuda sin förslavade och homofilstörda befolkning att resa ur landet. Du frågade och fick svar. Ryssarna är ett folk med genetiska slavtendenser av typen som negrer hade förr i tiden men de har kastat av sig bojorna. Ryssarna är fortfarande ett trälfolk som saknar egen vilja och därför kommer de att låta sig förslavas ännu mer och få stanna i Ryssland.
Så om det blir tvärtom och du stoppas helt från att besöka Ryssland från Sveriges sida och Ryssar inte stoppar från att besöka Sverige (av Ryssland, stoppas de av Sverige så är det ju ännu värre), så antar jag att du omvärderar denna syn, eller hur?
Jag har som sagt redan praktiskt svårt att besöka Ryssland. Ryssar verkar dock vara fria att dra dit de vill i världen i övrigt.
Du behöver faktiskt inte spy ut dig rasistiska nidbilder i den här tråden. Landet som Ryssland krigar emot idag och som är hela anledningen till alla dessa restriktioner är ju bland annat det land som vill förmå EU att hitta och kasta ut sina egna medborgare som flytt kriget för att pressa in dem i sin armé.
Jag har inte hört något liknande från Ryskt håll när det gäller flyktingarna som finns i exempelvis Georgien.