2024-02-05, 09:03
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Vad menar du ens med detta?

Att politikerna till vänster/höger speciellt i USA ändrar uppfattning fort om deras väljare börjar svikta åt ett eller ett annat håll.

Tucker är en husgud hos många högerväljare i usa och när Tucker släpper sin hyllnings intervju med Putin kommer väljarna fort öppet börja hylla Putin och politikerna till höger som länge stött Ukraina kommer börja vackla och vi får ett mot och ett för!

Det ska alltid finnas en balans och det är bra om det finns en tydlig höger/vänster politik. Tycker jag

Att Tucker kommer småsuga på Putins snopp är självklart.
Citera
2024-02-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Alla punkterna är trovärdiga och rimliga om man är en gnutta påläst.

Ryska staten förföljer och fängslar inte homosexuella, de har dock förbjudit hbtq-propaganda riktat mot barn, vilket är alldeles utmärkt. Det finns fortfarande homoklubbar i Ryssland, vilka är accepterade.

Inte insatt i journalistfrågan, och hör gärna mer om den från Putin himself. Ukraina vet jag dock har förbjudit oppositionspolitiker. Och här hemma har journalisterna slutat granska makten och går deras ärenden istället för våra, trots att vi tvingas betala dom.

Jaha, men det där är off topic. Mitt inlägg handlar om att vissa här på flashback verkar tro att ingen vet vad Putin vill eller vad han säger, när han i själva verket ständigt gör uttalanden i media och att väst vet mycket väl vad han har för åsikter och avsikter. Vissa tror att det kommer bli en revolutionerande medial sensation att en putinvänlig alt-right-personlighet intervjuar Putin, som kommer skaka om den globalistiska eliten.
Citera
2024-02-05, 09:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Tucker är extremt populär och är en av de få stora som idag representerar det fria ordet.

För oss som lyssnat på vad Putin själv säger lär det inte komma några stora avslöjanden men för en betydande del av Tuckers följare kan detta bli ett uppvaknande.

Narrativet ångrar nog bittert att de kickade Tucker. När en kritisk massa inser sanningen så vänder det likt ett fiskstim.

Tur för mänskligheten att Toker Carlson finns annars hade vi aldrig fått höra sanningen som snart ska presenteras av Putin
Citera
2024-02-05, 09:26
Medlem
DeMysteriiss avatar
Citat:
Det gör dom ju.

Och det är i så fall bra, tycker du?

Citat:
Varför är folk så rädda för att höra vad som kommer direkt ur hästens mun? Är Putin så värdelös som msm i väst säger, så finns det ju inget att frukta, tvärtom.

Nejdå, det är ingen som är rädd. Intervjua på bara. Det folk säger är att det förmodligen inte kommer bli särskilt intressant. Inget nytt kommer framkomma, och han kommer säga det vi redan vet han vill säga, oemotsagd. Det är allt.
Citera
2024-02-05, 09:28
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Tur för mänskligheten att Toker Carlson finns annars hade vi aldrig fått höra sanningen som snart ska presenteras av Putin

Det finns ju en hel den andra sanningssägare och alternativa källor med historiskt korrekta analyser.

Tucker har en väldigt stor skara följare som hittills inte beaktat alternativa källor.

Ju mer naiv man varit desto mer kommer verkligheten att svida.
Citera
2024-02-05, 09:30
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Oj. Han stoppades senast från att intervjua Putin när han var hos FOX. NSA hörde visst av sig och undrade varför han försöker kontakta Putin.
Frågan är om Putin ställer upp?

Nja, under en viss period så var det mycket önskningar om att Tucker skulle intervjua Putin på FOX, men att Tucker först fick sin show bortplockad och sedan lämna har med litigation och ekonomiska beslut att göra. FOX ägare gillade förstås att han genererade pengar och skiter egentligen i att han är en galenpanna så länge det finns galenpannor som tittar.

Det som de inte gillade var att hans påståenden de gånger de är uppenbara lögner om företag och personer leder till lawsuits med förluster på miljarder alla de gångerna lögnerna går att konstatera och det gjorde de lite för ofta.
Citera
2024-02-05, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Det finns ju en hel den andra sanningssägare och alternativa källor med historiskt korrekta analyser.

Tucker har en väldigt stor skara följare som hittills inte beaktat alternativa källor.

Ju mer naiv man varit desto mer kommer verkligheten att svida.

Världen håller andan inför det stora avslöjandet som Toker och Putin kommer att presentera. Själv kan jag knappt bärga mig inför denna historiska händelse i mediavärlden, hur förbereder du dig inför det som komma skall?
Citera
2024-02-05, 09:35
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Världen håller andan inför det stora avslöjandet som Toker och Putin kommer att presentera. Själv kan jag knappt bärga mig inför denna historiska händelse i mediavärlden, hur förbereder du dig inför det som komma skall?

Nej, världen håller inte andan för propagandakanalerna som du använder som informationskälla kommer inte att ta upp intervjun.

Vad för information skulle behövas för att du skulle börja ifrågasätta SVT och svensk MSM?
Citera
2024-02-05, 09:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nickees
Jag är riktigt taggad. Vill gärna höra från Putin själv, inte vad media menar att Putin vill.

Du menar vad en av Putins 3 dubbelgångare har att säga?
Citera
2024-02-05, 09:44
Medlem
Citat:
Tvärtom, det är ni som vill ha ett filter emellan er och Putin, där andra talar om för er hur han är. Ni litar inte på er egen tankeförmåga.
Jag har kollat på flera intervjuer med Putin. Han säger samma trams som ni nyttiga idioter som sprider rysk anti Sverige och väst propaganda.
Citera
2024-02-05, 09:46
Medlem
Barentss avatar
Fantastiskt möte. Jag kan inte tänka mig någon annan bättre lämpad än Tucker. Hoppas inte språkbarriären förstör allt. 25M views på några dagar?

En av de bästa intervjuer jag sett är när Tucker Carlson visar vilken intelligent person Orban, Ungerns premiärminister är. Här en kort snutt.
https://www.youtube.com/watch?v=3QeQeoHxpOc&ab_channel=AboutHungary

Tyvärr är 30 minuter borttaget från youtube, om någon annan har en komplett länk så ge den gärna. Visar vilken kapacitet Carlson och Orban har. Orban kommenterar ryssar ganska mycket i den intervjun, hur vi i väst totalt missuppfattat Putin. Carlson har sannolikt lärt från den intervjun och kommer inte att gå i de fällor som Väst-är-bäst-journalister hade gjort. Carlson kommer att lyssna, fatta vad Putin menar, och ställa intelligenta motfrågor.
Senast redigerad av Barents 2024-02-05 kl. 09:49.
Citera
2024-02-05, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DemosthenesNu
Jaha, men det där är off topic. Mitt inlägg handlar om att vissa här på flashback verkar tro att ingen vet vad Putin vill eller vad han säger, när han i själva verket ständigt gör uttalanden i media och att väst vet mycket väl vad han har för åsikter och avsikter. Vissa tror att det kommer bli en revolutionerande medial sensation att en putinvänlig alt-right-personlighet intervjuar Putin, som kommer skaka om den globalistiska eliten.
Det tycker jag inte att det var, då det framkom felaktigheter i ditt inlägg som jag rättade. Skrev även om vad jag hoppas få ut av intervjun.

Det är EN person i tråden som har uttryckt den förhoppningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in