Citat:
Ursprungligen postat av
Duvlort
Hålla mig till diskussionen? Ämnet är ju Tuckers intervju med Putin.
Det är ju du och dina kompisar som försöker deraila tråden.
Om du nu inte känner att du längre kan argumentera för varför Ukraina kommer vinna mot Ryssland, så är det fritt fram för dig att lämna diskussionen.
Dessutom har det med diskussionen att göra, eftersom Tuckers intervju just går ut på att visa en annan bild av kriget än vad västmedia matat "fredsduvor" som dig med.