2024-03-23, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aklagarmyndigheten
SD är judarnas enda vän i Sverige.

SD hjärtar Israel i alla fall.

Hur var det nu Teodorescu Måwe sade i veckan om det där ? Men du har kanske missat
just den lilla kritiken mot dina älsklingar ? Ebba Busch gjorde inte det.
Citera
2024-03-23, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Bibeln innehåller ju judarnas heliga bok (Gamla testamentet). Så finns det någon bild på Jimmie Åkesson där han håller i en bibel så finns det redan.

Judarnas heliga skrift tillkom alldeles före de kristnas och det innebär att den judiske Guden
är äldre än den kristne. Ett slags Senior i det gebitet. Allah kom väl ännu senare än så.
Citera
2024-03-23, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
De filurerna var få och utan inflytande i partiet, om de lever så har de antagligen gått till NMR och AfS.

Normala partier brukar ha sina tidigare partiledare sittande långt fram i lokalen vid
stämmor. Men så icke SD. Av lätt insedda skäl.
Citera
2024-03-23, 10:55
Medlem
Citat:
De filurerna var få och utan inflytande i partiet, om de lever så har de antagligen gått till NMR och AfS.

Ju mer det skrivs om det s k hemliga besöket, t ex på den här trots allt tämligen
obskyra sajten, ju mindre hemligt blir det.
Citera
2024-03-23, 11:41
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InomTull
Ju mer det skrivs om det s k hemliga besöket, t ex på den här trots allt tämligen
obskyra sajten, ju mindre hemligt blir det.

Det var aldrig hemligt, bara en konstig trådstart (Kanske från gammelmedia?). SD och Åkesson rapporterade därifrån. Möjligtvis var det hemligt innan avresan dit.
Citera
2024-03-23, 12:06
Medlem
Citat:
Hur var det nu Teodorescu Måwe sade i veckan om det där ? Men du har kanske missat
just den lilla kritiken mot dina älsklingar ? Ebba Busch gjorde inte det.

1. Jag har inga älsklingar bland politiker. De är alla helt djävla värdelösa. De borde gripas för landsförräderi alla. Men du kanske ansåg att judarna var mina älsklingar? Jag föredrar judar framför araber, men helst av allt skulle jag önska att de mördade varandra allihop. Om alla araber/palestinier och judar utrotades skulle jag fira med minst en öl.

2. HAr ingen aning om vem du pratar om. Måwe Teodorescu? Who the fuck är det?

3. Ebba känner jag till.

Du får ta om det från början helt enkelt. VAd är det som hänt? Vem har sagt vad.

Det enda jag vet är att sossar alltid är på terroristernas sida, alltid kommer att vara och alltid varit och att SD hjärtar Israel.
Citera
2024-03-23, 16:05
Citat:
Judarnas heliga skrift tillkom alldeles före de kristnas och det innebär att den judiske Guden
är äldre än den kristne. Ett slags Senior i det gebitet. Allah kom väl ännu senare än så.
Lite svårt att peka ut exakta datum med tanke på att du just listat tre religioner som har exakt samma gud.
Citera
2024-03-29, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Lite svårt att peka ut exakta datum med tanke på att du just listat tre religioner som har exakt samma gud.

Om de har samma Gud varför har de då allesammans så olika gudstjänstlokaler ?
Utom då i Guds hus i Fisksätra.

Men den ena religionen kan mycket väl ha upptäckt sin Gud innan den andra (eller tredje)
gjorde det ?
Citera
2024-03-29, 11:37
Medlem
Citat:
Det var aldrig hemligt, bara en konstig trådstart (Kanske från gammelmedia?). SD och Åkesson rapporterade därifrån. Möjligtvis var det hemligt innan avresan dit.

Finns ju alltid en hotbild mot Åkesson.

Men menar du på allvar att riktiga journalister går in på FB och sprider osanningar ? När
det finns så många andra som redan gör det ?
Citera
2024-03-29, 13:32
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Finns ju alltid en hotbild mot Åkesson. Men menar du på allvar att riktiga journalister går in på FB och sprider osanningar ? När
det finns så många andra som redan gör det ?

Nej jag tror användare här på FB kan förledas av medias ("Riktiga Journalister! ) skumma låtsasnyheter, kanske skrev de att besöket var hemligt och så blev detta en TS och rubrik här. trots att SD rapporterade därifrån.
Citera
2024-03-29, 18:01
Citat:
Om de har samma Gud varför har de då allesammans så olika gudstjänstlokaler ?
Utom då i Guds hus i Fisksätra.

Men den ena religionen kan mycket väl ha upptäckt sin Gud innan den andra (eller tredje)
gjorde det ?
Ja, jag vet inte mer än att kristendomen och judendomen har Gud som gud och Allah betyder just gud. Alla tre religionerna härstammar från Abraham. Judendomen förnekar däremot Jesus medan han har en roll inom Islam. Vill du veta mer så sluta fråga någon som föraktar religioner och läs på lite själv.
Citera
2024-03-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aklagarmyndigheten
Det enda jag vet är att sossar alltid är på terroristernas sida, alltid kommer att vara och alltid varit och att SD hjärtar Israel.

Hjärtar ? Svenska språkets förfall eller pratar du så också ?

SD tycks numera, just för tillfället, anse att det palestinska folket inte behöver ett eget land
och att judarna lika gärna kan ta över deras. Men så har man inte alltid tyckt.

https://www.gp.se/debatt/fel-att-erk...a-a0b595e465a3
Det här var väl kul. Särskilt med Björn Söder som undertecknare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in