Min farsa började röka vid 12 års åldern och röker jävligt mycket. När han käkar grillat kött, på morgonen när han vaknar, på vintern ute i kalla snön, på kvällen innan han lägger sig, efter middag, hela tiden. Oavsett vad. Han älskar cigarretter och det ger honom en extrem tillfredställelse.
Jag undrar hur det är för er? Hur mycket har det faktiskt hjälpt er vid ert liv och hur mycket har det tillfredsställt er? Hur har det påverkar er hälsa? Är det verkligen SÅ dåligt?
Jag vet att cigarretter kan göra en lugn??? Så om du blir arg så går du och tar en cigarrett för att lugna ner er? Har det fungerat för er?
Jag röker inte längre och är oerhört tacksam för att jag lyckades sluta. Cigaretten på morgonen var god men resten var inte det. När jag röker nu smakar det bara skit
Jag röker inte längre och är oerhört tacksam för att jag lyckades sluta. Cigaretten på morgonen var god men resten var inte det. När jag röker nu smakar det bara skit
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!