Citat:
Hmm ögonoperationer låter intressant men vart ska man börja ? Är det typ reklam på Instagram och liknande?Det mesta som har med plastikoperationer görs på privata kliniker och kostar pengar. Även ögonoperationer är rätt vanliga.
Andra operationer som folk får ”gratis” via sjukvården kan också vara intressanta om man kan se till att operationen blir snabbare utförd än via svensk sjukvård. Finns nog ett flertal personer som gärna betalar en summa för att komma förbi kön här i landet. Finns väl en anledning att den finska cancerkliniken docrates kör radioreklam här i sverige.
Andra operationer som folk får ”gratis” via sjukvården kan också vara intressanta om man kan se till att operationen blir snabbare utförd än via svensk sjukvård. Finns nog ett flertal personer som gärna betalar en summa för att komma förbi kön här i landet. Finns väl en anledning att den finska cancerkliniken docrates kör radioreklam här i sverige.
Citat:
Nej tyvärr är det ingen bransch jag tänker ge mig in på men tack för tipset
Citat:
Hoppas också det tack
Citat:
Cancer och diabetes förstår jag men psykofarma ? Hur ska man göra ? Du tänker typ smugglar in receptbelagda mediciner som man får enklare och billigare utomlands? Vart börja?
Ok tack för tipset ska tänka på det eller vänta nu vad sa du?