2024-01-29, 18:43
Medlem
Jojaaas avatar
Skrämmande att JP väljer att publicera en artikel om honom utan att ha kollat upp vad han egentligen håller på med.
Senast redigerad av Jojaaa 2024-01-29 kl. 18:57.
Citera
2024-01-29, 19:25
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
Utbildning i sverige är "gratis" så jag fattar inte att folk betalar för detta och tror blint på vad folk säger idag.

På min tid fick man lära sig att vara källkritiskt och även lära sig hur manipulation går till. Ta bort dagens genus skit och lägg till lite sådant i läroplanen så slipper fler unga falla i denna ganska uppenbara fälla.

Fick man verkligen lära sig det så?
Folk har blivit blåsta genom alla år. Bara olika plattformar.
Citera
2024-01-29, 21:54
Medlem
Vad är det för naiva stackare som går på sånt här? Vet inte om man ska tycka synd eller rätt åt dom. Snacka om bondfångeri
Citera
2024-01-30, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Fick man verkligen lära sig det så?
Folk har blivit blåsta genom alla år. Bara olika plattformar.
Klart folk har men det är skillnad på hur lätt man blir blåst. ibland blir man chockad på hur enkla saker folk går på.
Ja idag tycks vettiga saker bytas ut mot genus som ingen har någon nytta av. Minns själv dessa lektioner när vi lärde oss detta tydligt än idag och har fått mig att ibland tänka till lite extra och hindrat mig från potentiellt dumma beslut.
Citera
2024-01-30, 14:29
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Det är väl möjligtvis samma skit som amerikanen och muslimkonvertiten som åkte fast i Rumänien för våldtäkt och manipulation. Han hade väl en tiktok kurs för töntar om hur man blir en "riktig man" genom att behandla tjejer som skräp? En hel del s.k. ofrivilliga oskulder betalade visst en massa för den "utbildningen".
Citera
2024-02-03, 14:30
Medlem
Snubben det handlar om har, innan detta publicerades, uppdaterat sin tiktok flera gånger om dagen. Nu har det varit knäpptyst i en vecka.
Citera
2024-02-03, 14:34
Avstängd
Han ska vara glad att någon inte slår ner honom.

Hur man blir rik - sälj kurser i hur man blir rik fast du inte själv är rik.

Det här knepet har många personer använt sig av, bla. Tai Lopez etc. Det roliga med de här personerna är att de är sjukt osäkra på insidan. De använder pengarna som en fasad.
Citera
2024-02-03, 15:46
Medlem
Sonny00s avatar
Hans företag heter Treniro AB enligt artikeln i Jönköpings Posten.
Citera
2024-02-07, 11:18
Medlem
meganegerdases avatar
Alltså killen framstår ju som utvecklingsstörd om man kollar hans TikTok/Insta. "100 första som kommenterar får XXXXX" och så är det typ tre som gillar och en som kommenterar på varje inlägg.

Man får dock ge honom att han är produktiv, pumpar ut (värdelöst) content i både sociala medier och podcasts. Att även ha anställt mötesbokare och sådant, A för effort.

Relevant tråd på samma ämne: (FB) Mirro Salim 22 år och VD på Sobusiness.com
Citera
2024-03-06, 13:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av serp0
Theodor Ekstrand finns på Tiktok. Stackars idioter som lägger sina pengar på hans skitsnack.
Jag har också blivit kontaktad av honom, han lurar folk. Samt köper fotbilder.
Citera
2024-03-06, 14:35
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hampus eller något mer betydligt svåruttalat, typ Machmoudoompuz?

Nej Teodor ekstrand sägs det 😅
Citera
2024-03-07, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennyboylover
Jag har också blivit kontaktad av honom, han lurar folk. Samt köper fotbilder.

Fotbilder???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in