• 1
  • 2
2024-01-27, 10:00
Avstängd
Starta språkcafé.
Citera
2024-01-27, 10:59
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag har en period då jag verkar gilla invandrade kvinnor, och då speciellt med arabiska rötter.

Lite nyfiken bara, har du haft andra perioder också?

Och för att svara på frågan så är väl frisersalonger bra, där har du ju typ 30 min. där du kan försöka charma järnet. Tips, läs på om Dubai, för det tycker väl alla babbebrudar är classy.
Citera
2024-01-27, 12:25
Moderator
pudelluss avatar
Erotik och sexualitet --> Relationer och samlevnad

/Mod
Citera
2024-01-27, 12:38
Bannlyst
En thicc kurdmamma med tuttar stora som vattenfyllda plastpåsar är något alldeles extra!

Ute i orten och ortens lokala krogar är bra, du vill inte stoppa ballen i någon som är helt hedersstyrd, då får du saltsyra kastat i ansiktet på Ica rätt vad det är.

Rör dom sig på krogen och i krogmiljö är dom ofta mer frigjorda och försvenskad.

Happy hunting!
Citera
2024-01-27, 16:19
Medlem
Det här kommer låta motsägelsefullt men på en kvarterskrog i ett väldigt svenskt bostadsområde. Det kan finnas såna där. Låtsas inte om den väldigt påtagliga starka parfymdoften alternativt hävda att det luktar gott.
Citera
2024-01-28, 17:57
Medlem
Bibliotek i allmänhet och speciellt sådana som ligger i förorter där det är klar övervikt invandrare. Större bibliotek ligger ofta i anslutning till andra inrättningar, t.ex. kafeer, simhall, sporthall, och liknande. Mycket sådana där gratis kurser och föreläsningar via bibliotek. Du kan ju prova runt lite olika bibliotek.

Annars högskolornas och universitetens bibliotek och lässalar kanske.

Börja jobba i sjukvården. Känns som det är ganska mycket kvinnor med mellanösternbakgrund i landstinget.
Dock är ju många muslimer, om du nu är ok med det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in