2025-10-29, 02:28
Avstängd
Dags att uppdatera listan igen med: Idiot

Spelar offer
Terrar
Är kall
Är falsk
Är Råtta
Är Orm
Är Barnslig
Är kameleont
Är svikare
Är dåre
Är snåljåp
Är next level
Är sjuk djävul
Är hal
Är äcklig
Är vidrig
Är liten djävul
Är tandlös djävul
Är 2-faced
Är inget ruter i
Är Borderline
Borde skaffa mig ballar
Har inte med hennes sexliv att göra
Äger inte henne
Skaffa mig ett liv
Är Idiot

Man kan inte gnälla på uppfinningsrikedomen i ordförrådet i alla fall!
Senast redigerad av Mistyarrow 2025-10-29 kl. 02:31.
Citera
2025-10-29, 04:08
Medlem
Custom_mades avatar
Nej. Låt livet gå vidare. Finns ingen mening att låta folk som behandlat en dåligt finnas kvar i ens liv.
Du går ut det hela med ett uns av självrespekt och hon får för evigt leva med detta. Förhoppningsvis ger det er båda en läxa, dig att välja bättre kvinna, hon att inte behandla sina framtida partners som skit.

Hade sambo i tio år. Hon var otrogen och ville ändå vara med mig. Tack och hej med dig slyna, förpesta någon annans liv tack.

Visst saknar jag henne ibland. Men jag kommer aldrig sakna hur respektlöst hon behandlade mig samt hur hon krossade mitt hjärta.
Citera
2025-10-30, 17:15
Avstängd
Dags att uppdatera listan igen med: Är stalker och är rasist

Spelar offer
Terrar
Är kall
Är falsk
Är Råtta
Är Orm
Är Barnslig
Är kameleont
Är svikare
Är dåre
Är snåljåp
Är next level
Är sjuk djävul
Är hal
Är äcklig
Är vidrig
Är liten djävul
Är tandlös djävul
Är 2-faced
Är inget ruter i
Är Borderline
Borde skaffa mig ballar
Äger inte henne
Skaffa mig ett liv
Är Idiot
Är stalker
Är rasist
Citera
2025-10-30, 18:05
Medlem
Vilken bry baby du är.
Var tacksam för att hon inte hotar med självmord varje vecka, hot om våld, trycker upp dig och säger “jag ska fan döda dig”.
Vill inte förminska din situation men du har övertaget, rent fysiskt.
Om hon fuckat din hjärna kan du be oss om tips på "svar på tal".

Om hon varit otrogen så lämna. Enkelt.
Istället för att uppdatera en lista om allt du hatar med henne kan du kanske posta om hur du går vidare?
Vad behöver du hjälp med?

Om du är rädd för henne skaffar du en ny lägenhet i smyg.
Meddela typ samma dag som du flyttar ut så att hon inte hinner förstöra dina prylar, gömma eller sno något.

Kan någon berätta vad “ruter i” menas?
Citera
2025-10-30, 18:13
Medlem
palla acceptera en sån människa

tänk om t.ex jag sprutat henne långt ner i halsen?

ska du sen gå o pussa henne som din prinsessa

tyvärr, hon kommer aldrig respektera dig om du tar tillbaks henne. Är lite moment 22 det där.

Gör det inte, gå vidare.
Citera
2025-10-30, 20:37
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Nej.

Det finns inget mer att tala om mellan er två om hon får dig att må så.

Tycker man om någon så vill man att den människan ska må bra, vilket hon uppenbarligen inte vill att du ska.

Du tycker hon är äcklig nu och hon får leva med att någon som tyckte om henne numera tycker hon är äcklig.

Det var hennes val att förstöra fina känslor någon hade för henne.

Hon förstörde något fint. Det är vem hon är. Inte du. Du är fortfarande du.

Du måste skydda det som är fint i dig från henne, hon kommer ta ifrån dig det och sen kommer du inte kunna älska någon annan och det är ofta den typen av skador totala narcissister vill lämna efter sig.

Hon får inte göra så med dig, ha självkänsla nog att skydda dig själv.

Din hämnd kommer vara att älska någon annan.
Citera
2025-10-30, 20:55
Medlem
Soetroevs avatar
Herregud TS.

Jag vet att sådana här situationer är svåra och att det är oerhört komplext känslomässigt, men du måste också som vuxen människa kunna tänka lite pragmatiskt och våga stå upp för dig själv. Gör du inte det kommer din självbild krascha helt (om den inte redan gjort det) och du kommer föra vidare problemen in i nästa relation — där det kanske riktas mot en tjej som absolut inte förtjänar det.

Lämna henne nu. Och är du rädd för att göra det så måste du lägga upp en plan tillsammans med folk i din närhet som du litar på och som kan hjälpa dig, för annars kommer du sluta upp som en urvriden trasa som till slut inte orkar någonting.

Jag kan lova dig dyrt och heligt (och av egen erfarenhet) att det inte kommer att bli ett dugg bättre. Hon verkar inte som en stabil person och hon har dessutom sabbat hela tilliten. Lämnar du nu och bryter kontakten helt så kommer du antagligen må piss ett tag, men jag tar hellre en hård smäll i ansiktet än en halvhård varje dag för resten av mitt liv. Gör du det och lyckas gå vidare i livet så kommer du också bygga upp en självkänsla du verkar sakna.

Snälla, avsluta bara det här istället för att återkomma hit varannan månad med massa fula epitet. Ditt framtida jag kommer tacka dig själv.
Citera
2025-10-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne* nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Inga problem för mig - Schmaka Externa Schnablar bara - ni behöver inte flytta för det -
det blir bara New Concept.

Du gör allt hushållsarbete mat disk städ tvätt stryk o betalar ALLA Bostadskostnader - jag ska bo
graatiiis o mina pengar är mina lekpengar - det ska bli som när jag bodde hos mamzen/papzen utan'
att betala o med service - är det inte ok - då är det bara att flytta hem till nye Schabelterapeuten eller
åka runt på kukkarusellen o övernatta hos dom

* jag har inga problem med detta - de är ju inte oskulder man har fixat - o jag hade en köpefixdam boende hos mig närmare 2 veckor (jo jag pumpade varje dag - o hon sa att hon sög med kondom den tiden - men det vet jag ju inte 100) - kul var det i alla fall
Citera
2025-11-03, 21:09
Avstängd
Dags att uppdatera listan igen med: Borde skaffa mig ballar

Spelar offer
Terrar
Är kall
Är falsk
Är Råtta
Är Orm
Är Barnslig
Är kameleont
Är svikare
Är dåre
Är snåljåp
Är next level
Är sjuk djävul
Är hal
Är äcklig
Är vidrig
Är liten djävul
Är tandlös djävul
Är 2-faced
Är inget ruter i
Är Borderline
Borde skaffa mig ballar
Äger inte henne
Skaffa mig ett liv
Är Idiot
Borde skaffa mig ballar
Citera
2025-11-03, 21:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Soetroev
Herregud TS.

Jag vet att sådana här situationer är svåra och att det är oerhört komplext känslomässigt, men du måste också som vuxen människa kunna tänka lite pragmatiskt och våga stå upp för dig själv. Gör du inte det kommer din självbild krascha helt (om den inte redan gjort det) och du kommer föra vidare problemen in i nästa relation — där det kanske riktas mot en tjej som absolut inte förtjänar det.

Lämna henne nu. Och är du rädd för att göra det så måste du lägga upp en plan tillsammans med folk i din närhet som du litar på och som kan hjälpa dig, för annars kommer du sluta upp som en urvriden trasa som till slut inte orkar någonting.

Jag kan lova dig dyrt och heligt (och av egen erfarenhet) att det inte kommer att bli ett dugg bättre. Hon verkar inte som en stabil person och hon har dessutom sabbat hela tilliten. Lämnar du nu och bryter kontakten helt så kommer du antagligen må piss ett tag, men jag tar hellre en hård smäll i ansiktet än en halvhård varje dag för resten av mitt liv. Gör du det och lyckas gå vidare i livet så kommer du också bygga upp en självkänsla du verkar sakna.

Snälla, avsluta bara det här istället för att återkomma hit varannan månad med massa fula epitet. Ditt framtida jag kommer tacka dig själv.

Där är jag redan! Men tack vare att jag är ett maskrosbarn och fd. värsting pallar jag ännu!
Citera
2025-11-04, 02:55
Medlem
Var hon oskuld när ni träffades eller haha.

Sluta gråta över en kuk som hon högst troligen har haft flera stycken innan dig det är sveket som är värst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in