Citat:
Ursprungligen postat av
OnkelUnkas
Representerar Märta Stenevi svenska folket?
Varför namedroppar du kända namn som lyfts fram i vänstermedia? Varför anser du att extremisterna talar för gemene man? Om vi följer samma tråd, menar du att svenska godhetsknarkare som lyfts fram i media är representativa för vad svensken tycker?
Trump är ett rövhuvud, de flesta med ett modikum av intelligens är mot Trump, inklusive många i hans eget parti. Tror du vidare att det inte finns judar som röstar på Trump?
Två extremt dåliga exempel kompis

Du verkar helt vilse. Namnen lyfts fram i media överhuvudtaget. Vilka extremister har jag nämnt. Vad har Märta med det här att göra? Svarade du på fel inlägg i nattfyllan.
Jag tror inte det är många judar som röstar på Trump, även om det säkert finns ett litet antal.
Men rent generellt verkar judar vara vänster. De ledde sovjetrevolutionen och revolutionen i Tyskland 1918 och har på det sättet själva bidragit till Hitlers framgångar femton år senare.
Ska jag ge mig på varför så många judar skriver antivit propaganda så anser jag att de ser alla vita som möjliga nazister och att de är rädda för ett nytt Nazityskland, Men genom det, angriper de, de enda människorna i världen som gett dem skydd. De biter den hand som föder dem.
Ser man historiskt, är judarnas problem att när de är framgångsrika, så försöker de styra samhällena de lever i efter deras åsikter vilket leder till revolt mot det och fördrivning. De assimileras inte i de samhällen de lever i utan lever vid sidan om. De flesta judar, är judar i första hand och svenskar i andra hand. Därför är de frågor de driver, inte i vårt intresse utan i deras.