2024-01-26, 03:06
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Sant. Klippet är ju inte ens särskilt roligt alls då det mest tycks handla om en person med bristande kunskaper i det svenska språket.
Eller att han kört till sin uppkörning och jobbar med att köra taxi.
Citera
2024-01-26, 04:02
Medlem
dandelion47s avatar
Alltid trist när folk dör
Citera
2024-01-26, 04:12
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandelion47
Alltid trist när folk dör

Över 110 000 människor dog idag. Sörjer du dem alla? Var och en? Eller bara de som varit med i Filip och Fredrik? Dödsrunan kan ju vara: Hahahaha, 100 %, hahahaha. Hahahaha. Du körde hit utan körkort. Hahahaha. Du sysslar med grova narkotikabrott. Hahahahaha.
Citera
2024-01-26, 04:52
Medlem
Röker du? 100%
Citera
2024-01-26, 05:00
Medlem
dandelion47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Över 110 000 människor dog idag. Sörjer du dem alla? Var och en? Eller bara de som varit med i Filip och Fredrik? Dödsrunan kan ju vara: Hahahaha, 100 %, hahahaha. Hahahaha. Du körde hit utan körkort. Hahahaha. Du sysslar med grova narkotikabrott. Hahahahaha.
Jag sa bara det är trist när folk dör jag menar alla folk jag fixerar inte just vid en lite känd person
Citera
2024-01-26, 05:19
Medlem
Kackotopis avatar
Music var helt klart en av de mer minnesvärda "turkarna". Tror ni att Filip & Fredrik kommer att närvara vid hans begravning?
Citera
2024-01-26, 05:40
Medlem
Otroligt hur bittra människor det är på Flashback, Körkortsturken är en klassiker som dök upp precis i rätt era för att bli den virala succé som det blev, ett av de bästa svenska klippen på Youtube när det kommer till enkel humor.

Kan dock tycka att det var taskigt mot dottern att Aftonbladet envisades med att avsluta med att säga att han var en kåkfarare när dottern ändå tog sig tid med att uttala sig i artikeln, jag försvarar inte folk som begår brott men lite dålig stil tycker jag att det var att de var tvungna att ta med det när det är orelevant i sammanhanget.
Citera
2024-01-26, 06:32
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Enligt dottern så älskade Ismet verkligen alla människor
Även de Mr Music rånade?
Enda fördelen med alla våra "turkar", de dör i förtid (förutom de som lever för evigt pga bidragsplojen).
Senast redigerad av araka 2024-01-26 kl. 06:58.
Citera
2024-01-26, 06:38
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Väldigt tråkiga nyheter idag med, vår "körkortsturk" har gått ur tiden. Verkar inte som hans taxikarriär gick bra, han dömdes för grov narkotikasmuggling istället. Hur minns ni denna figur? Stora namn som går ut tiden nu. Hur reflekterar ni?

Dödsorsak "Drabbades av njur- och leversvikt"

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...dod-blev-51-ar

Ja.
100%
Citera
2024-01-26, 07:01
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Äh du är så känslig! Han rökte ju 100% - vad mer kan man begära? Han drog in mer till samhället på tobaksskatt än vad många heltidsanställda gör på löneskatt.

Köra bil.
Du är inte lite blåögd du om du tror att han köpte lagliga svenska cigaretter i svennebutiken, 😀.
Betydligt större chans att han gynnade Räven, jordgubben eller den lokala smugglaren än svenska staten när det gäller hans nikotinmissbruk.
Senast redigerad av araka 2024-01-26 kl. 07:06.
Citera
2024-01-26, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Du måste ju vara helt jävla hjärndöd.

Filip & Fredrik gjorde snarare narr av honom. Varför du tror att han höjdes till skyarna har jag ingen aning om men jag antar att det beror på att du verkar vara så dum att du ej fattar att han drog in stora tittarsiffror och därför var användbar för produktionen.

Hur som helst må han vila i frid.

Filip & Fredrik satt ju och tyckte han var rolig och sådär ”skön” som många på vänstern verkar tycka blattar är.
Nu visade det sig ju att han bara var just det, en helt vanlig blatte. Oförmåga att anpassa sig till annat än 600-talets våldsfilosofi, oförmögen att ta ansvar och arbeta, våldsam, efterbliven.
Citera
2024-01-26, 07:11
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Enligt en bekant i Säffle så var han ökänd där.

Dödsorsaken verkar vara drogrelaterat, de skador han fick på organen brukar bero på att man tagit för mycket drogsvampar. Det var gott om dem i höstas så han har nog plockat själv och kalasat på.
Så han skulle hålla på med svamp? Knappast troligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in